ჩაბარების ვადა:

14 თებერვალი 2022, 18:00

სტატუსი:

დასრულებული

T12055 - ტენდერი მარკეტინგული სტრატეგიის დაგეგმვასა და განხორციელებაზე

ტენდერის აღწერილობა:

შპს “ლუკოილ ჯორჯია” აცხადებს ტენდერს მარკეტინგული სტრატეგიის დაგეგმვის და განხორციელების თაობაზე და მონაწილეობის მისაღებად იწვევს კვალიფიციურ პრეტენდენტებს.

შერჩევა ჩატარდება შემდეგი განრიგით:

  • კომპანია განიხილავს შემოსულ სატენდერო წინადადებებს და მოახდენს პრეტენდენტ/ებ/ის, წარმოდგენილი წინადადებების შეფასებასა და გამარჯვებული კომპანიის (შემდგომში „კონტრაქტორი“) გამოვლენას, წინასწარ განსაზღვრული შერჩევის კრიტერიუმების მიხედვით. 
  • საჭიროების შემთხვევაში, შერჩეულ პრეტენდენტ/ებ/თან ჩატარდება დამატებითი მოლაპარაკებები. 
  • საბოლოო ეტაპზე გამარჯვებულთან გაფორმდება ხელშეკრულება.

ტენდერი განხორციელდება შემდეგ ვადებში: 

  • ტენდერის გამოცხადება: 03 თებერვალი 2022 წ.
  • სატენდერო წინადადებების მიღება: 03 თებერვალი 2022 წ.
  • ტენდერის თარიღი: 15 თებერვალი 2022 წელი, 15:00. ჩატარების ფორმატი - zoom-ის კონფერენციის საშუალებით.

კომპანიის (პრეტედენტის) შესახებ ინფორმაციას:

  • აუცილებელი პირობა - მონაწილე აუცილებლად უნდა იყოს კომპანია- რეზიდენტი;
  • კომპანიის სრული დასახელება;
  • იურიდიული მისამართი;
  • ფაქტიური მისამართი;
  • ტელეფონი, ფაქსი, ელექტრონული ფოსტა;
  • საკონტაქტო პირი;
  • საბანკო რეკვიზიტები;
  • კომპანიის ხელმძღვანელ(ებ)ის მონაცემები;
  • მსგავსი მომსახურების გაწევის გამოცდილების შესახებ მონაცემები;
  • სერტიფიკატი ან დოკუმენტი, რომელიც ადასტურებს, რომ ტენდერში მონაწილეს აქვს უფლება გასწიოს მსგავსი ტიპის მოსმახურება.
  • კომერციული წინადადების ღირებულება მოცემული უნდა იყოს ლარში.
  • შეთავაზების ვალუტა: ლარი;

შეთავაზება წარმოდგენილი უნდა იყოს ცალ-ცალკე ყველა მომსახურებაზე:

  • 2022 წლის მარკეტინგული სტრატეგია - მომსახურების ღირებულება,
  • წლის/კვარტლის და თვის ჭრილში დაგეგმილი მარკეტინგული კამპანიები ( იდეა, კონცეფცია, შესრულება )
  • სააგენტოს საკომისიო ზემოთ აღნიშნულ სერვისებთან დაკავშირებით
  • სოციალური მედია პაკეტი და არხების მენეჯმენტი მომსახურების ღირებულება

ტენდერით გათვალისწინებული მომსახურების აღწერილობა:

  • 2022 წლის მარკეტინგული სტრატეგია
  • წლის/კვარტლის და თვის ჭრილში დაგეგმილი მარკეტინგული კამპანიები ( იდეა, კონცეფცია, შესრულება )
  • სააგენტოს საკომისიო ზემოთ აღნიშნულ სერვისებთან დაკავშირებით. 
  • სოციალური მედია პაკეტი და არხების მენეჯმენტი ( ფეისბუქი/ინსტაგრამი - კონცეფცია, დიზაინი, რეკლამის მენეჯმენტი, ინბოქსი, საიტზე ინფორმაციის განახლება 

ტენდერის ჩაბარების პირობები:

  • ტენდერის მონაწილეებმა სატენდერო წინადადება უნდა წარმოადგინონ დალუქულ კონვერტებში 2021 წლის 14 თებერვლისა 18:00 საათამდე.
  • ტენდერის ჩატარების ადგილი: თბილისი, მტკვრის მარჯვენა სანაპირო, გოთუას ქუჩის მიმდებარე ტერიტორია, შპ ს,,ლუკოილ-ჯორჯია“-ს ოფისი.
  • მონაწილის კონვერტები წარმოდგენილი უნდა იყოს პრეტედენტის ინსტრუქციის 12.3 მუხლის შესაბამისად. კონვერტზე მითითებული უნდა იყოს მონაწილის სახელი და მასალა, რომელიც მოთავსებულია კონვერტში.

ტენდერის კატეგორია:

  • 79500000 ოფისის მუშაობის უზრუნველყოფასთან დაკავშირებული მომსახურებები
  • 22400000 მარკები, ჩეკების წიგნაკები, ბანკნოტები, აქციები, სარეკლამო მასალა, კატალოგები და სახელმძღვანელოები
  • 79300000 ბაზრის კვლევა და ეკონომიკური კვლევა; გამოკითხვები და სტატისტიკა
  • 79400000 ბიზნესსა და მენეჯმენტთან დაკავშირებული კონსულტაციები და მომსახურებები