ჩაბარების ვადა:

10 მარტი 2023, 23:59

სტატუსი:

დასრულებული

T16356 - ტენდერი IT აღჭურვილობის კარტრიჯების შესყიდვა/მომსახურებაზე

ტენდერის აღწერილობა:

ინფორმაცია მოთხოვნილ საქონელზე/სერვისზე და პირობებზე:

ლტოლვილთა დანიის საბჭო იწვევს პოტენციურ მომწოდებლებს ფასთა კვოტირებაზე მოთხოვნილი მომსახურების ფასის დაფიქსირებით ჩარჩო ხელშეკრულების გაფორმების მიზნით. ფასები წარმოდგენილი უნდა იყოს ეროვნულ ვალუტაში (დღგ)- გარეშე. 

ჩარჩო ხელშეკრულება არ ავალდებულებს ლტოლვილთა დანიის საბჭოს რაიმე შესყიდვის შეკვეთის განსათავსებლად. ლტოლვილთა დანიის საბჭო დაჯილდოვებულს-ებს შეკვეთებს გაუფორმებს ჩარჩო ხელშეკრულების საფუძველზე  მოთხოვნის შესაბამისად.

ტენდერი წარმოდგენილია სამ ლოტად:

  • Lot#1 Purchase of cartridges/კარტრიჯების შესყიდვა
  • Lot#2 Cartridges Refilling, Repair/კარტრიჯების შევსება, შეკეთება
  • Lot#3 IT equipment, IT აღჭურვილობა

Prospective bidders are welcome to apply for any combination of three lots or for all three lots, as per their preference./პოტენციურ ტენდერის მონაწილეებს შეუძლიათ განაცხადი შემოიტანონ/გამოაგზავნონ სამი ლოტის ნებისმიერ კომბინაციაზე ან სამივე ლოტზე, მათი არჩევანის მიხედვით.

ვადები:

  • შემოთავაზების საგანი: კარტრიჯების შესყიდვა, შევსება, შეკეთება და IT აღჭურვილობა
  • სატენდერო წინადადებების გამოცხადების თარიღი: 2023 წლის 23 თებერვალი
  • სატენდერო წინადადებების წარდგენის ბოლო ვადა: 2023 წლის 10 მარტი
  • სატენდერო წინადადებების წარდგენის დახურვის დრო: 24:00 საათი

ლტოლვილთა დანიის საბჭოს წარმომადგენლობა საქართველოში გთხოვთ, წარმოადგინოთ:

  • ფას(ებ)ის კვოტირების სრულად შევსებული, ხელმოწერილი და ბეჭედდასმული ფორმა (RFQ).
  • Annex A.1 - DRC TECHNICAL BID FORM FOR GOODS
  • LOT#3 IT equipment; Annex A.2 - DRC FINANCIAL BID FORM FOR GOODS
  • LOT#3 IT equipment - სრულად შევსებული, ხელმოწერილი და ბეჭედდასმული
  • მომწოდებლის ქცევის კოდექსი -  ხელმოწერილი და ბეჭედდასმული
  • მომწოდებლის რეგისტრაციის ფორმა - შევსებული, ხელმოწერილი და ბეჭედდასმული
  • გთხოვთ, გაეცნოთ კონტრაქტის ძირითად პირობებს (General Conditions of Contract) (არ საჭიროებს გადმოგზავნას).
  • World Vision ბავშვთა და მოზრდილთა დაცვის პოლიტიკა - არ საჭიროებს  გადმოგზავნას

დამატებით კომპანიის მიერ გადმოსაგზავნი დოკუმენტები:

  • კომპანიის/ორგანიზაციის მფლობელის დასკანერებული პირადობის მოწმობა/პასპორტი
  • კომპანიის/ორგანიზაციის ამონაწერი სჯარო რეესტრიდან ინგლისურ ენაზე

შემოთავაზების წარდგენის ფორმა:

  • დაინტერესებულმა აპლიკანტებმა, რომლებიც აკმაყოფილებენ საჭირო კვალიფიკაციას და გამოცდილებას, მოწვეულნი არიან, წარმოადგინონ ინტერესის გამოხატვა rfq.geo.tbs@drc.ngo ან დალუქული კონვერტით DRC ოფისში თბილისი, საქართველო, საბურთალოს რაიონი, ალ. ყაზბეგის გამზ. #2, კორპუსი #3, II სართული, ოფისი #4. კითხვების შემთხვევაში, შეგიძლიათ წერილობით გააგზავნოთ თქვენი შეკითხვები შემდეგ ელ-ფოსტის მისამართზე: irma.gobronidze@drc.ngo

შეფასების კრიტერიუმი:

  • შემოთავაზების საუკეთესო ფასი შეირჩევა ადმინისტრაციული, ტექნიკური და ფინანსური შეფასების საფუძველზე.
  • უპირატესობა მიენიჭება შემოთავაზებას, სადაც მოცემულია საუკეთესო ხარისხი საუკეთესო ფასად

ანგარიშსწორება:

  • ანგარიშსწორება მოხდება ლარში, მოთხოვნილი ნივთების/სერვისების მოწოდებისა და ორივე მხრიდან  მიღება-ჩაბარების  აქტის ხელმოწერიდან 10 სამუშაო დღის განმავლობაში.

ტენდერის კატეგორია:

  • 50300000 პერსონალური კომპიუტერების, საოფისე აპარატურის, სატელეკომუნიკაციო და აუდიოვიზუალური მოწყობილობების შეკეთება, ტექნიკური მომსახურება და მათთან დაკავშირებული მომსახურებები
  • 30100000 საოფისე მანქანა-დანადგარები, აღჭურვილობა და საკანცელარიო ნივთები, კომპიუტერების, პრინტერებისა და ავეჯის გარდა
  • 30200000 კომპიუტერული მოწყობილობები და აქსესუარები