ჩაბარების ვადა:

9 თებერვალი 2024, 17:00

სტატუსი:

დასრულებული

T20805 - ტენდერი საკანცელარიო მასალის შესყიდვაზე

ტენდერის აღწერილობა:

სს საქართველოს ბანკი აცხადებს ტენდერს, საკანცელარიო მასალის შესყიდვაზე.

ტენდერში  მონაწილეობისთვის და დეტალური ინფორმაციის მისაღებად საჭიროა დაინტერესებულმა კომპანიამ  რეგისტრაცია გაიროს ბანკის შესყიდვების პორტალზე (SAP Ariba). 

დასრულების თარიღი: 9  თებერვალი 2024 (17:00 საათი)
აუქციონის დრო: 9  თებერვალი  16:00-17:00 საათი

რეგისტრაციისთვის, ტენდერის დასრულებამდე მინიმუმ 4 დღით ადრე მიმართეთ:

საკონტაქტო პირი
შესყიდვების მიმართულებით:
თეონა ფიცხელაური
ელ.ფოსტა: Tpitskhelauri@bog.ge
ტელ: +995 577 52 42 35

მოთხოვნილი სავალდებულო დოკუმენტაცია:

ტენდერში მონაწილეობის მისაღებად აუცილებელია ორგანიზაციამ წარმოადგინოს შემდეგი სავალდებულო დოკუმენტაცია:

  • საბანკო რეკვიზიტები (დანართი 2);
  • ამონაწერი სამეწარმეო რეესტრიდან;
  • კომპანიის მოღვაწეობის შესახებ ინფორმაცია, საქმიანობის მოკლედ აღწერილობა (გამოცდილება, კლიენტების სია);
  • პრეტენდენტმა უნდა წარმოადგინოს საქართველოს რეზიდენტი მინიმუმ ორი ორგანიზაციის მიერ გაცემულირეკომენდაცია (100 000 ლარზე მეტი გენ. კონტრაქტების შემთხვევაში)
  • სრულად შევსებული Excel -ის ფაილი;

პრეტენდენტის წინააღმდეგ არ უნდა მიმდინარეობდეს გადახდისუუნარობის საქმის წარმოება და პრეტენდენტი არ უნდა იყოს ლიკვიდაციის / რეორგანიზაციის პროცესში.

ტენდერის განმავლობაში პრეტენდენტს აქვს ვალდებულება მოთხოვნისამებრ წარმოადგინოს ნებისმიერი იურიდიული თუ ფინანსური დოკუმენტი. 

  • SAP ARIBA-ს საშუალებით გამოცხადდება აუქციონი, სადაც მიმდინარეობის განმავლობაში, მონაწილეებს ექნებათ ვაჭრობის შესაძლებლობა
  • ვაჭრობის დაწყებამდე, პრეტენდენტმა უნდა ატვირთოს სრულად შევსებული ექსელის ფაილი (დანართი 1) ვაჭრობის დასრულების შემდეგ, საბოლოოდ დაფიქსირებული ჯამური ფასის შესაბამისად პროპორციულად დააკლდება ყველა ერთეულის ფასს.
  • სატენდერო წინადადება წარმოდგენილი უნდა იყოს საქართველოს ეროვნულ ვალუტაში - ლარში და მოიცავდეს კანონმდებლობით გათვალისწინებულ გადასახადებს და გადასახდელებს.
  • შემოთავაზებული პროდუქტი სრულად უნდა აკმაყოფილებდეს დანართ N1-ში მოცემულ მინიმალურ პარამეტრებს/სპეციფიკაციებს.
  • ტენდერში მონაწილე კომპანიამ, მოთხოვნიდან 3 დღის განმავლობაში უნდა წარმოადგინოს ყველა პუნქტის შესაბამისი ნიმუში.
  • ნიმუშების წარდგენა უნდა მოხდეს მონაწილის ხარჯებით.

სატენდერო მოთხოვნები:

  • შეკვეთის განთავსება: კონტრაქტორი ბანკისგან შეკვეთას მიიღებს შიდა პროგრამის საშუალებით. სადაც მოცემული იქნება ერთი ან რამდენიმე თვის სამარაგე  საკანცელარიო პროდუქციის სახეობები და რაოდენობა.
  • პროდუქციის მიწოდება: კონტრაქტორი ბანკს პროდუქციას მიაწვდის მოთხოვნიდან 1-4 დღის ვადაში. (მოცულობის მიხედვით)
  • მიწოდების მთავარი მისამართი: ქ. თბილისი - ჭირნახულის 9, საქართველოს ბანკის საწყობი. საჭიროების შემთხვევაში შესაძლოა სხვა მისამართებზეც გახდეს მიწოდება საჭირო.
  • შეკვეთის მოცულობა: დანართ N1-ში მოცემულია პროდუქციის წლიური სავარაუდო შესასყიდი რაოდენობა, რომელიც შეიძლება შემცირდეს ან გაიზარდოს ბანკის მოთხოვნიდან გამომდინარე
  • არასტანდარტული საკანცელარიო პროდუქტი: ხელშეკრულების ფარგლებში შესაძლოა საჭირო გახდეს ისეთი პროდუქციის შეკვეთა რომელიც არ არის დანართ N1-ში არსებულ საკანცელარიო ნუსხაში. მომწოდებელი იღებს ვალდებულებას ბანკის მოთხოვნის შემთხვევაში მოიძიოს ამგვარი პროდუქცია და ბანკს მიაწოდოს წინასწარ შეთანხმებული ფასით;
  • შეფასების კრიტერიუმები: გამარჯვებული კომპანია შეირჩევა შეფასების კრიტერიუმების მიხედვით: ფასი 80% ; გამოცდილება 20%

დანართი 2: საბანკო რეკვიზიტები - იხილეთ თანდართულ დოკუმენტაციაში.

ტენდერის კატეგორია:

  • 22800000 ქაღალდის ან მუყაოს სარეგისტრაციო ჟურნალები/წიგნები, საბუღალტრო წიგნები, ფორმები და სხვა ნაბეჭდი საკანცელარიო ნივთები
  • 30100000 საოფისე მანქანა-დანადგარები, აღჭურვილობა და საკანცელარიო ნივთები, კომპიუტერების, პრინტერებისა და ავეჯის გარდა