16 ივლისი 2024, 17:00
სტატუსი:
შეფასება
                                                        
                        E
                        ელ. ტენდერი
                    
                    
                                                    T23047 - ტენდერი საკანცელარიო საქონლის შესყიდვაზე - I ეტაპი
            
        
        - გამომცხადებელი: ლიბერთი ბანკი
 - შესყიდვის ტიპი: ელ. ტენდერი
 - შეთავაზების ვალუტა: GEL
 - ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე
 - მონაწილეობის დაწყება: 10 ივლისი 2024 დრო 08:00
 - წინადადების მიღება მთავრდება: 16 ივლისი 2024 დრო 17:00
 
ტენდერის აღწერილობა:
სს ლიბერთი ბანკი აცხადებს საკანცელარიო საქონლის შესყიდვა ფასების ცხრილის (დანართი #1) შესაბამისად;
პრეტენდენტმა ასევე უნდა წარმოადგინოს პრეისკურანტი (დანართი #2), რომელიც არ იქონიებსგავლენას გამარჯვებულის ფასის გამოვლენაზე. პრეისკურანტი (დანართი #2) წარმოადგენს საქონლისჩამონათვალს, რომლის მიხედვითაც იხელმძღვანელებს შემსყიდველი დანართი #1-ითგაუთვალისწინებელი საქონლის შესყიდვისას;
2. პრეტენდენტის მიერ სავალდებული წარმოსადგენი დოკუმენტ(ებ)ი:
- სამეწარმეო ამონაწერი;
 - კომპანიის მოკლე მიმოხილვა;
 - სატენდერო წინადადება ფასების ცხრილის მიხედვით (დანართი #1);
 - პრეისკურანტი (დანართი #2)
 
3. პრეტენდენტის მიერ გამარჯვების შემდეგ, ხელშეკრულების გაფორმებამდე სავალდებული წარმოსადგენი დოკუმენტ(ებ)ი:
- კლიენტების სია, რეკომენდაციები;
 - განიხილება კომპანიები, რომლებიც მინიმუმ 2(ორი) წელიწადია დაფუძნებული;
 - კომპანიის სერტიფიკატები (ასეთის არსებობის შემთხვევაში);
 - ინფორმაცია წარსულში ანალოგიური გამოცდილების შესახებ;
 - ცნობა საგადასახადოდან დავალიანების არ არსებობის შესახებ;
 - რეკვიზიტები;
 - პირის (პროექტის მენეჯერის) მონაცემები;
 
4. შესყიდვის ობიექტის მიწოდების ვადა, ადგილი და მიწოდების პირობა:
- საქონლის მოწოდება უნდა განხორციელდეს ეტაპობრივად, შემსყიდველის მოთხოვნის შესაბამისადშემდეგ მისამართებზე: ქ.თბილისი, სერგო გუჯეჯიანის პირველი ჩიხი N 12, სს „ლიბერთი ბანკი“-საეროპორტის მიმდებარე სასაწყობე ფართი და ქ. თბილისი, ი.ჭავჭავაძის გამზ. N74, სს „ლიბერთიბანკი“-ს სათავო ოფისი;
 - საქონლის მოწოდება უნდა განხორციელდეს შემსყიდველის სიტყვიერი/ელექტრონული მოთხოვნისსაფუძველზე: ყოველთვიური საერთო შეკვეთის მიღების შემთხვევაში 5 (ხუთი) სამუშაო დღის ვადაში, ხოლო ყოველდღიური შეკვეთების მიღების შემთხვევაში, მისი მიღებიდან 24 (ოცდაოთხი) საათისგანმავლობაში, მისამართებზე: ქ.თბილისი, სერგო გუჯეჯიანის პირველი ჩიხი N 12, სს „ლიბერთი ბანკი“-საეროპორტის მიმდებარე სასაწყობე ფართი და ქ. თბილისი, ი.ჭავჭავაძის გამზ. N74, სს „ლიბერთიბანკი“-ს სათავო ოფისი, შემსყიდველის მიერ მომწოდებლის ელ.ფოსტაზე წინასწარ გადაგზავნილიცხრილის მიხედვით, სერვის ცენტრებისთვის დაფასოებულ მდგომარეობაში.
 
შენიშვნა:
საქონლის მიწოდება უნდა განხორციელდეს სამუშაო საათებში;
5. პრეტენდენტის წინადადების ფასი და ანგარიშსწორების პირობები:
- ხარჯები, რომლებიც სატენდერო წინადადების ფასში არ იქნება გათვალისწინებული, არდაექვემდებარება ანაზღაურებას;
 - ბანკის მიერ ანაზღაურება განხორციელდება ფაქტიურად მოწოდებული საქონლის შესახებსასაქონლო ზედნადების და საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურის წარმოდგენიდან 10 (ათი) სამუშაო დღისგანმავლობაში.
 
6. ზოგადი პირობები
- პრეტენდენტის მიერ მოწოდებული ყველა დოკუმენტი ან/და ინფორმაცია ხელმოწერილი დაბეჭედდასმული (ბეჭდის არსებობის შემთხვევაში) უნდა იყოს უფლებამოსილი პირის მიერ (საჭიროებისშემთხვევაში წარმოდგენილი უნდა იქნას მინდობილობა);
 - სატენდერო დოკუმენტაციით მოთხოვნილი ყველა დოკუმენტ(ებ)ი წარმოდგენილ უნდა იქნეს ქართულენაზე; დოკუმენტების და ინფორმაციის უცხოურ ენაზე წარდგენის შემთხვევაში მათ უნდა დაერთოსნოტარიულად დამოწმებული ქართული თარგმანი;
 - გამარჯვებულ პრეტენდენტთან ხელშეკრულება გაფორმდება ხელშეკრულების დრაფტის (დანართი#3) მიხედვით. ხელშეკრულების ხელმოწერაზე უარის თქმა ავტომატურად გამოიწვევს პრეტენდენტისდისკვალიფიკაციას და შავ სიაში მოხვედრას.
 
ნიმუშ(ებ)ის წარმოდგენა:მოთხოვნის შემთხვევაში პრეტენდენტმა არაუგვიანეს 2 (ორი) სამუშაო დღისა უნდა წარმოადგინოსმოსაწოდებელი საქონლის ნიმუში მისამართზე: ქ.თბილისი, ი.ჭავჭავაძის გამზ. #74, სს „ლიბერთი ბანკი“.
საყურადღებო ინფორმაცია!
ტენდერის დასრულების, ფასების და ნიმუშების წარმოდგენის შემდეგ, პირველ და მეორე ადგილზე გასულ კომპანიებს შორის ჩატარდება მეორე ტური ვაჭრობით.
ინფორმაცია ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეთათვის:
- შემოთავაზება უნდა აიტვირთოს ელექტრონული შესყიდვების ვებ-გვერდზე: www.tenders.ge
 - ნებისმიერი შეკითხვა ტენდერის მიმდინარეობის პროცესში უნდა იყოს წერილობითი და გამოყენებულ უნდა იქნას www.tenders.ge-ს პორტალის ონლაინ კითხვა-პასუხის რეჟიმი;
 - სატენდერო წინადადების წარმოდგენის ბოლო ვადა: 2024 წლის 16 ივლისი, 17:00 საათი;
 - შეთავაზების ვალუტა: ლარი;
 - ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე;
 - ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეობის მიღების დეტალური ინსტრუქცია გთხოვთ იხილოთ თანდართულ ფაილში.
 
სატენდერო დოკუმენტაციასთან დაკავშირებული განმარტებების მიღება პრეტენდენტს შეუძლიასატენდერო კომისიის აპარატში: 
შესყიდვების მენეჯერები 
შორენა თავაძე
ელ.ფოსტა: Shorena.tavadze@lb.ge
მობ: 595 901 200
ტენდერის კატეგორია:
- 22800000 ქაღალდის ან მუყაოს სარეგისტრაციო ჟურნალები/წიგნები, საბუღალტრო წიგნები, ფორმები და სხვა ნაბეჭდი საკანცელარიო ნივთები
 - 30100000 საოფისე მანქანა-დანადგარები, აღჭურვილობა და საკანცელარიო ნივთები, კომპიუტერების, პრინტერებისა და ავეჯის გარდა
 
დოკუმენტაცია
მადლობა პასუხისთვის . კიდევ მაინტერესებს თუ შეგვიძლია ჩვენ შემოგთავაზოთ ჩვენი პარამეტრებითაც პროდუქცია , მაგალითად თუ გავქვს დაახლოებით იმ ზომებში , რაც ფაილშია მოცემული , მადლობა
მნიშვნელოვანია ტენდერში მოთხოვნილი პარამეტრების მქონე პროდუქციის შემოთავაზება.
მოგესალმებით გამარჯვების შემთხვევაში ხელშეკრულების ვადა არსად არ არის მითითებული , რა ვადით გაფორმდება ხელშეკრულება ? მადლობა
მოგესალმებით, გამარჯვებულ კომპანიასთან გაფორმდება 1 წლიანი ხელშეკრულება.