1 ოქტომბერი 2024, 17:00
სტატუსი:
შეფასება
E
ელ. ტენდერი
T23969 - ტენდერი კარტრიჯების დამუხტვა/აღდგენის მომსახურების შესყიდვაზე
ტენდერის აღწერილობა:
სააქციო საზოგადოება „ლიბერთი ბანკი“ აცხადებს ტენდერს კარტრიჯების დამუხტვა/აღდგენის მომსახურების შესყიდვაზე.
1. შესყიდვის ობიექტი:
კარტრიჯების დამუხტვა/აღდგენის მომსახურების შესყიდვა ფასების ცხრილის და მომსახურების პირობების (დანართი N1) შესაბამისად;
2. პრეტენდენტის მიერ სავალდებული წარმოსადგენი დოკუმენტ(ებ)ი:
- სამეწარმეო ამონაწერი;
- კომპანიის მოკლე მიმოხილვა;
- სატენდერო წინადადება ფასების ცხრილის მიხედვით (დანართი #1);
3. პრეტენდენტის მიერ გამარჯვების შემდეგ, ხელშეკრულების გაფორმებამდე სავალდებული წარმოსადგენი დოკუმენტ(ებ)ი:
- კლიენტების სია, რეკომენდაციები;
- განიხილება კომპანიები, რომლებიც მინიმუმ 2 ორი) წელიწადია დაფუძნებული;
- კომპანიის სერტიფიკატები (ასეთის არსებობის შემთხვევაში);
- ინფორმაცია წარსულში ანალოგიური გამოცდილების შესახებ;
- ცნობა საგადასახადოდან დავალიანების არ არსებობის შესახებ;
- რეკვიზიტები;
- პირის (პროექტის მენეჯერის) მონაცემები;
4. შესყიდვის ობიექტის მიწოდების ვადა, ადგილი და მიწოდების პირობა:
მომსახურება უნდა განხორციელდეს გამარჯვებული კომპანიის სერვის-ცენტრში მისი ტრანსპორტირებით N1 დანართში მითითებული პირობების შესაბამისად;
შენიშვნა: საქონლის ტრანსპორტირება უნდა მოხდეს სამუშაო საათებში;
5. პრეტენდენტის წინადადების ფასი და ანგარიშსწორების პირობები:
- ხარჯები, რომლებიც სატენდერო წინადადების ფასში არ იქნება გათვალისწინებული, არდაექვემდებარება ანაზღაურებას;
- ბანკის მიერ ანაზღაურება განხორციელდება გამყიდველის მიერ ფაქტიურად შესრულებული მომსახურების შესახებ გაფორმებული მიღება-ჩაბარების აქტის ან/და სასაქონლო ზედნადებისა და საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურის წარმოდგენიდან 10 (ათი) სამუშაო დღის განმავლობაში;
6.ზოგადი პირობები:
- პრეტენდენტის მიერ მოწოდებული ყველა დოკუმენტი ან/და ინფორმაცია ხელმოწერილი და ბეჭედდასმული (ბეჭდის არსებობის შემთხვევაში) უნდა იყოს უფლებამოსილი პირის მიერ (საჭიროების შემთხვევაში წარმოდგენილი უნდა იქნას მინდობილობა);
- სატენდერო დოკუმენტაციით მოთხოვნილი ყველა დოკუმენტ(ებ)ი წარმოდგენილ უნდა იქნეს ქართულ ენაზე; დოკუმენტების და ინფორმაციის უცხოურ ენაზე წარდგენის შემთხვევაში მათ უნდა დაერთოს ნოტარიულად დამოწმებული ქართული თარგმანი;
- გამარჯვებულ პრეტენდენტთან ხელშეკრულება გაფორმდება, ხელშეკრულების დრაფტის (დანართი N2) მიხედვით. ხელშეკრულების ხელმოწერაზე უარის თქმა ავტომატურად გამოიწვევს პრეტენდენტის დისკვალიფიკაციას და შავ სიაში მოხვედრას;
დამატებითი პირობები!
- კარტრიჯის დამუხტვის/აღდგენის ფასის წარმოდგენისას პრეტენდენტებმა გაითვალისწინონ, რომ აღნიშნული ფასი უნდა მოიცავდეს, როგორც დაცლილი კარტრიჯის ფხვნილით შევსებას, ასევე საჭიროების შემთხვევაში დაზიანებული დეტალების გამოცვლას;
- გამარჯვებული კომპანიის წარმომადგენილი ვალდებულია კვირაში ორჯერ (სამუშაო დღეებში) ბანკის აეროპორტის მიმდებარე სასაწყობე ფართიდან: სერგო გუჯეჯიანის პირველი ჩიხი #12, დასამუხტად/აღადგენად გაიტანოს ყოველ ვიზიტზე საშალოდ 300 კარტრიჯი, ყოველი გატანის დროს კი დააბრუნოს წინა ჯერზე ბანკის საწყობიდან დასამუხტად/აღსადგენად გატანილი კარტრიჯების დამუხტული/აღდგენილი რაოდენობა სრულად;
- კარტრიჯების დამუხტვა/აღდგენა უნდა განხორციელდეს მაღალი ხარისხის ტონერით; თითოეული კარტრიჯი უნდა დაიტესტოს და ტესტ-ფურცელთან ერთად უნდა იყოს ჰერმეტულად შეფუთული, დაზიანებისაგან დასაცავად ; წუნდებული კარტრიჯის ჩანაცვლება უნდა მოხდეს იმავე სამუშაო დღეს; ბეჭდვის ხარისხი უნდა იყოს მაღალი. ფურცელზე მკვეთრად ნაბეჭდი ტექსტი,ცხრილი,ფოტო და ა.შ. თანდაყოლილი ლაქების/ზოლების გარეშე; აუცილებელია ბანკისთვის მიწოდებული კარტრიჯები შეიფუთოს დამცავი საშუალებებით და არ აუბრალო ცელოფნით;
- ყოველ ვიზიტზე (აღდგენილი/დამუხტული კარტრიჯების ბანკის სასაწყობე ფართში მიწოდებისას) სავალდებულოა გაფორმდეს შესაბამისი მიღება- ჩაბარების აქტი.
ინფორმაცია ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეთათვის:
- შემოთავაზება უნდა აიტვირთოს ელექტრონული შესყიდვების ვებ-გვერდზე: www.tenders.ge
- ნებისმიერი შეკითხვა ტენდერის მიმდინარეობის პროცესში უნდა იყოს წერილობითი და გამოყენებულ უნდა იქნას www.tenders.ge-ს პორტალის ონლაინ კითხვა-პასუხის რეჟიმი;
- სატენდერო წინადადების წარმოდგენის ბოლო ვადა: 2024 წლის 1 ოქტომბერი, 17:00 საათი;
- შეთავაზების ვალუტა: ლარი;
- ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე;
- ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეობის მიღების დეტალური ინსტრუქცია გთხოვთ იხილოთ თანდართულ ფაილში;
სატენდერო დოკუმენტაციასთან დაკავშირებული განმარტებების მიღება პრეტენდენტს შეუძლია:
შესყიდვების მენეჯერი:
შორენა თავაძე
მობ: 595 901 200
ელ-ფოსტა: shorena.tavadze@lb.ge
ტენდერის კატეგორია:
- 30200000 კომპიუტერული მოწყობილობები და აქსესუარები
- 30100000 საოფისე მანქანა-დანადგარები, აღჭურვილობა და საკანცელარიო ნივთები, კომპიუტერების, პრინტერებისა და ავეჯის გარდა