ჩაბარების ვადა:
7 ოქტომბერი 2024, 18:00
სტატუსი:
დასრულებულიT23991 - ტენდერი საკანცელარიო პროდუქციის შესყიდვაზე
გთხოვთ გაითვალისწინოთ რომ სატენდერო დოკუმენტაციაში განხორციელდა ცვლილება. განახლებულია, ფაილი N2.
ტენდერის აღწერილობა:
შპს „ორი ნაბიჯი“ აცხადებს ტენდერს საკანცელარიო პროდუქციის შესყიდვაზე.
თანდართულ ფაილებში იხილეთ:
- ფაილი N1: საკანცელარიო ნივთების ჩამონათვალი და წლიური საპროგნოზო რაოდენობები;
- ფაილი N2: პროდუქციის მიწოდების მისამართები;
ტენდერის პირობები:
- ფასების მოწოდება უნდა მოხდეს შემდები პრინციპით:
ექსელის ცხრილში მოცემულია პროდუქციის ჩამონათვალი აღწერილობით და რაოდენობებით, სადაც უნდამოხდეს ფასების და თქვენ მიერ შემოთავაზებული პროდუქციის ბრენდის მითითება (იხ. თანდართული ფაილიN1);
- პროდუქციის მოწოდება უნდა მოხდეს შეკვეთიდან მაქსიმუმ 7 დღეში;
- გადახდის პირობა: 30 დღიანი კონსიგნაცია.
დამატებითი მოთხოვნები:
- მაღაზიებისთვის მოწოდებული პროდუქცია უნდა იყოს დახარისხებული ფილიალების მიხედვით დალუქულ/შეფუთულ მდომარეობაში (აუცილებელია, რომ ყოველ შეფუთვას ეწეროს მაღაზიის დასახელება);
- მოწოდებული შეკვეთების რაოდენობების უზუსტობის შემთხვევაში მომწოდებელმა უნდა დააკორექტიროს შესაბამისი ზედნადები;
- წარმოდგენილი ფასები უნდა შეიცავდეს ყველა სახის გადასახადს (საქ. კანონმდებლობით განსაზღვრულ ყველაგადასახადს)
დამატებითი ინფორმაცია:
- შეკვეთა ხდება ყოველთვიურად თვის 5 დან 10 რიცხვამდე;
- მაღაზიების რაოდენობა: 500 რომელთა რაოდენობაც გაიზრდება მომავალი წლის ბოლომდე 650 მდე.
- შერჩეულ კომპანიასთან გაფორმდება ხელშეკრულება ერთი წლის ვადით;
- ტენდერის ვადა განისაზღვრება 2024 წლის 27 სექტემბრიდან 2024 წლის 07 ოქტომბრამდე;
- დაინტერესებულ კომპანიებს შეუძლიათ ელექტრონულად გამოაგზავნოთ შემოთავაზება ელ.ფოსტაზე: tenders@orinabiji.ge ასევე, გამოაგზავნონ დალუქული კონვერტითმისამართზე: ისანი, ნავთლუღის ქ. 39/41
აუცილებელი მოთხოვნა:
- საჯარო რეესტრიდან განახლებული სამეწარმეო ამონაწერი;
- კომპანიის მოღვაწეობის შესახებ ინფორმაცია (საქმიანობის მოკლე აღწერილობა (გამოცდილება, კლიენტებისსია), დაარსების თარიღი, რეკომენდაციები, ა.შ.);
გთხოვთ დალუქულ კონვერტზე მიუთითოთ:
- თქვენი კომპანიის დასახელება;
- საკონტაქტო ინფორმაცია: პასუხისმგებელი პირი, ტელეფონი, მობილური და ელ.ფოსტა;
- ტენდერის დასახელება;
- მიმღები განყოფილების დასახელება: შესყიდვების დეპარტამენტი;
- გთხოვთ, მოაწერეთ ხელი და დასვით თქვენი კომპანიის ბეჭედი კონვერტის დალუქვის ადგილზე.
- სატენდერო წინადადება უნდა მოგვაწოდოთ შემდეგ მისამართზე: ისანი, ნავთლუღის ქ.39/41
ტენდერის საკითხებთან დაკავშირებით, გთხოვთ წერილობით მიმართოთ:
ნატო კობალავა
შესყიდვების მენეჯერი
ტელ: 599 11 77 88
ელ. ფოსტა: nato.kobalava@orinabiji.ge
ტენდერის კატეგორია:
- 22400000 მარკები, ჩეკების წიგნაკები, ბანკნოტები, აქციები, სარეკლამო მასალა, კატალოგები და სახელმძღვანელოები
- 22800000 ქაღალდის ან მუყაოს სარეგისტრაციო ჟურნალები/წიგნები, საბუღალტრო წიგნები, ფორმები და სხვა ნაბეჭდი საკანცელარიო ნივთები
- 30100000 საოფისე მანქანა-დანადგარები, აღჭურვილობა და საკანცელარიო ნივთები, კომპიუტერების, პრინტერებისა და ავეჯის გარდა