
25 სექტემბერი 2025, 17:00
სტატუსი:
გამარჯვებული
E
ელ. ტენდერი
T27984 - ტენდერი მიწოდების სამსახურის თანამშრომლების ბრენდირებული უნიფორმების შესყიდვაზე
- გამომცხადებელი: შპს "ალტა"
- შესყიდვის ტიპი: ელ. ტენდერი
- შეთავაზების ვალუტა: GEL
- ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე
- მონაწილეობის დაწყება: 20 სექტემბერი 2025 დრო 08:00
- წინადადების მიღება მთავრდება: 25 სექტემბერი 2025 დრო 17:00
ტენდერის აღწერილობა:
კომპანია „ალტა“ აცხადებს ტენდერს, მიწოდების სამსახურის თანამშრომლების ბრენდირებული უნიფორმების შესყიდვაზე.
შერჩევის პროცესის მიმდინარეობა:
1. ტენდერის შესასყიდი მომსახურების აღწერილობა / სპეციფიკაციები:
შესყიდვის ობიექტები - შპს „ალტრიქს ლოჯისტიკა“
საქონლის აღწერა:
ბრენდირებული ჰუდი (ლოტ 1):
- მასალა: ბამბისა (65%) და სინთეტიკის (35%) კომბინაცია, მარტივი რეცხვადობისა და ტენიანობისადმი მდგრადობისთვის.
- ფერი - შავი.
- ელვა-შესაკრავი, მთელ სიგრძეზე.
- კაპიუშონი, მორგებადი თოკით.
- ჯიბეები - არ საჭიროებს.
- ჯამური რაოდენობა - 174 ცალი.
ბრენდირებული ჟილეტი (ლოტ 2):
- მასალა: წყალგაუმტარი/მდგრადი ქსოვილი, შესაფერისი გარე გამოყენებისთვის.
- ფერი - მუქი ლურჯი.
- ამრეკლი ზოლი წელის გარშემო.
- კაპიუშონი ჩაშენებული.
- ჯიბეები - 2 ცალი
- ჯამური რაოდენობა - 107 ცალი
ვიზუალები და ზომები - მოცემულია დანართ 1-ში.
2. შერჩევა/ტენდერის ჩატარების ეტაპები:
- ნიმუშების წარდგენა უნდა მოხდეს, არაუგვიანეს 2025 წლის 29 სექტემბრისა.
- შეკვეთის ჩაბარება უნდა მოხდეს ერთიანად, არაუგვიანეს 2025 წლის 17 ოქტომბრისა.
- შეკვეთის ჩაბარება უნდა მოხდეს, მომწოდებლის მხრიდან, შემდეგ მისამართზე - გ.ლორთქიფანიძის 83 (სამგორი).
- შემსყიდველი განიხილავს შემოსულ სატენდერო წინადადებებს და მოახდენს პრეტენდენტ/ებ/ის, წარმოდგენილი წინადადებების შეფასებასა და გამარჯვებული კომპანიის (შემდგომში „კონტრაქტორი“) გამოვლენას, წინასწარ განსაზღვრული შერჩევის კრიტერიუმების მიხედვით.
- საჭიროების შემთხვევაში, შერჩეულ პრეტენდენტ/ებ/თან ჩატარდება დამატებითი მოლაპარაკებები.
- საბოლოო ეტაპზე გამარჯვებულთან გაფორმდება ერთჯერადი მომსახურების ხელშეკრულება.
- შემსყიდველი იტოვებს უფლებას, ტენდერის მიმდინარეობის ნებისმიერ ეტაპზე შეაჩეროს, შეწყვიტოს ან/და გამოაცხადოს ახალი ტენდერი პრეტენდენტ/ებ/თან წინასწარი შეთანხმების გარეშე, საკუთარი შეხედულებისამებრ
- ტენდერის შეჩერების / შეწყვეტის შესახებ ინფორმაციის მიღება შესაძლებელი იქნება იმავე საკომუნიკაციო არხით, რითიც განხორციელდება ტენდერის გამოცხადება.
- შემსყიდველი იტოვებს უფლებას, გამარჯვებული პრეტენდენტის გამოვლენამდე გააფართოვოს ან შეცვალოს მოთხოვნები გასაწევ მომსახურებასთან / შესყიდვასთან დაკავშირებით, რის შესახებაც ინფორმაცია განთავსდება იმავე საკომუნიკაციო არხით, რითიც განხორციელდება ტენდერის გამოცხადება.
3. დამატებითი ინფორმაცია:
- შემსყიდველი კომპანია უფლებას იტოვებს ლოტების მიხედვით გამოავლინოს გამარჯვებული კომპანია/ები.
- გამარჯვებულ კომპანიასთან გაფორმდება ერთჯერადი ხელშეკრულება.
- ნიმუშების წარდგენის გარეშე მონაწილე ავტომატურად გამოეთიშება განხილვას.
- აუცილებელ პირობაა, მონაწილეებმა ტენდერის დასრულებამდე, წარმოადგინონ ზუსტი ნიმუში მოთხოვნილი პროდუქციის.(ფერი, ვიზუალი, ყველა სახეობა)
- პროდუქციის ფასები ხელშეკრულების პერიოდში დაფიქსირებული უნდა იყოს ეროვნულ ვალუტაში, ლარში.
- ანგარისსწორება იწარმოება ლარში. ჩაბარებიდან და ანგარიშფაქტურის გამოწერიდან 5 სამუშაო დღეში.
- მაისურების ზუსტი რაოდნეობა დადგინდება გამარჯვებულ კომპანიასთან ხელშეკრულების გაფორმების დროს.
4. შერჩევის კრიტერიუმები და მოთხოვნები პრეტენდენტების მიმართ:
- პრეტენდენტმა უნდა წარმოადგინოს კონტრაქტორი კომპანიების სია.
- კომპანიის შესახებ მოკლე ინფორმაცია.
- გამოცდილება შესაბამის სფეროში მინ. 2 წლიანი
სატენდერო წინადადების განხილვა მოხდება მხოლოდ სრულყოფილად წარმოდგენილი დოკუმენტაციის შემთხვევაში
სატენდერო წინადადებები შეფასდება შემდეგი კრიტერიუმების მიხედვით:
- შესასყიდი საქონლის ფასი
- გადახდის პირობა
- კომპანიის გამოცდილება / სანდოობა / სტაბილურობა
- საკვალიფიკაციო მონაცემების სრულყოფილებ
პრეტენდენტის მიერ მომზადებული ყველა დოკუმენტი უნდა იყოს ხელმოწერილი პრეტენდენტის უფლებამოსილი პირის მიერ და დამოწმებული ბეჭდით (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).
შენიშვნა: წინადადების წარდგენის მომენტისთვის პრეტენდენტი არ უნდა იყოს გაკოტრების პროცესში, ლიკვიდაციის პროცესში და საქმიანობის დროებით შეჩერების მდგომარეობაში.
პრეტენდენტებმა სატენდერო წინადადებები უნდა წარმოადგინონ არაუგვიანეს 2025 წლის 25 სექტემბრის 17:00 საათისა.
ინფორმაცია ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეთათვის:
- შემოთავაზება უნდა აიტვირთოს ელექტრონული შესყიდვების ვებ-გვერდზე: www.tenders.ge
- ნებისმიერი შეკითხვა ტენდერის მიმდინარეობის პროცესში უნდა იყოს წერილობითი და გამოყენებულ უნდა იქნას www.tenders.ge-ს პორტალის ონლაინ კითხვა-პასუხის რეჟიმი
- სატენდერო წინადადების წარმოდგენის ბოლო ვადა: 2025 წლის 25 სექტემბერი,17:00 საათი
- შეთავაზების ვალუტა: ლარი
- ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე
- ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეობის მიღების დეტალური ინსტრუქცია გთხოვთ იხილოთ თანდართულ ფაილში
შერჩევის პროცესის მსვლელობისას პრეტენდენტებს უფლება აქვთ მოითხოვონ მათთვის საჭირო ინფორმაცია. დამატებითი ინფორმაციის მოთხოვნის ან კითხვების არსებობის შემთხვევაში საკონტაქტო ინფორმაცია:
შესყიდვების სპეციალისტი
საკონტაქტო პირი: თათული კოსტავა
ელ. ფოსტა: t.kostava@alta.ge
ტელ: +995 568 01 06 46
შესყიდვების დეპარტამენტის უფროსი
საკონტაქტო პირი: თამარ იმერლიშვილი
ელ. ფოსტა: t.imerlishvili@alta.ge
ტელ: +995 571 77 22 11
ტენდერის კატეგორია:
- 18200000 გარედან ჩასაცმელი ტანსაცმელი
- 18300000 ტანსაცმელი
- 18400000 სპეციალური ტანსაცმელი და აქსესუარები