ჩაბარების ვადა:
29 მარტი 2021, 18:00
სტატუსი:
დასრულებულიT9077 - ტენდერი კარტრიჯების შესყიდვა/მომსახურებაზე
ტენდერის აღწერილობა:
შპს „ორი ნაბიჯი“ აცხადებს ტენდერს კარტრიჯების შესყიდვა/მომსახურებაზე.
საქონლის დასახელება | აღწერა | წლიური შესყიდვის რაოდენობა (ცალი) |
კარტრიჯი | 285a, 283a | 270 |
კარტრიჯის დამუხტვა/აღდგენა | 3000 |
ტენდერის პირობები/მოთხოვნები:
- ფასების მოწოდება უნდა მოხდეს შემდები პრინციპით: მოცემულია დამატებითი
- ექსელის ფაილი(ფაილი N1) სადაც უნდა მოხდეს ფასების მითითება;
- წარმოდგენილი ფასები უნდა შეიცავდეს ყველა სახის გადასახადს (საქ. კანონმდებლობით განსაზღვრულ ყველა გადასახადს)
- საქონლის მიწოდების სერვისი;
- გადახდის პირობა: 30 დღიანი კონსიგნაცია;
- გთხოვთ, ფასი მიუთითოთ ლარებში;
დამატებითი ინფორმაცია:
- პროდუქციის შეკვეთა ხდება მოთხოვნის შესაბამისად 1 წლის განმავლობაში;
- მოწოდების ვადა შეკვეთიდან 2 დღე;
- შერჩეულ კომპანიასთან გაფორმდება არა ერთჯერადი ხელშეკრულება;
- ხელშეკრულების მოქმედების პერიოდში, პროდუქტის ღირებულება უნდა იყოს ფიქსირებული;
- კარტრიჯების დამუხტვა-აღდგენის მომსახურება
ტენდერის პირობები/მოთხოვნები:
- ფასების მოწოდება უნდა მოხდეს შემდები პრინციპით: მოცემულია დამატებითი
- ექსელის ფაილი (ფაილი N2) სადაც უნდა მოხდეს ფასების მითითება;
- წარმოდგენილი ფასები უნდა შეიცავდეს ყველა სახის გადასახადს (საქ. კანონმდებლობით განსაზღვრულ ყველა გადასახადს)
- საქონლის მიწოდების სერვისი საქართველოს მასშტაბით, მაღაზიებში (მისამართები იხილეთ დანართი N1)
- ფასების ცხრილში მითითებული ფასები უნდა მოიცავდეს ტრანსპორტირებას ყველა ზემოთ მითითებულ ლოკაციაზე (ფასები ლოკაციების მიხედვით არ უნდა განსხვავდებოდეს);
- გადახდის პირობა 30 დღიანი კონსიგნაცია;
- გთხოვთ, ფასი მიუთითოთ ლარებში;
დამატებითი ინფორმაცია:
- კარტრიჯების დამუხტვა უნდა განხორციელდეს მაღალი ხარისხის ტონერით;
- კარტრიჯები უნდა იყოს მარკირებული;
- თითოეული კარტრიჯი უნდა დაიტესტოს მაღაზიაში პაუსიხმგებელ პირთან ერთად და შემდეგ მოხდეს მიღება-ჩაბარებაზე ხელმოწერა
- მომსახურების ვადა შეკვეთიდან 5 დღე
- წუნდებული კარტრიჯის ჩანაცვლება უნდა მოხდეს არა უგვიანეს 2 დღისა
- ბეჭდვის ხარისხი უნდა იყოს მაღალი. ფურცელზე გარკვევით/მკვეთრად ნაბეჭდი ტექსტი/ცხრილები/ფოტოები და ა.შ. თანდაყოლილი ლაქების/ზოლების გარეშე;
- თუ დაზიანებული კარტრიჯის გამო მოხდა პრინტერის დაზიანება, ამ დაზიანებაზე პასუხისმგებლობას იღებს პრეტენდენტი (მომსახურე კომპანია) და ვალდებულია დაზიანებული ტექნიკა შეაკეთოს;
აუცილებელი მოთხოვნა:
- საჯარო რეესტრიდან განახლებული სამეწარმეო ამონაწერი;
- კომპანიის მოღვაწეობის შესახებ ინფორმაცია (საქმიანობის მოკლე აღწერილობა (გამოცდილება, კლიენტების სია), დაარსების თარიღი, რეკომენდაციები, ა.შ.);
გთხოვთ დალუქულ კონვერტზე მიუთითოთ:
- თქვენი კომპანიის დასახელება;
- საკონტაქტო ინფორმაცია: პასუხისმგებელი პირი, ტელეფონი, მობილური და ელ.ფოსტა;
- ტენდერის დასახელება;
- მიმღები განყოფილების დასახელება : შესყიდვების დეპარტამენტი;
- გთხოვთ, მოაწერეთ ხელი და დასვით თქვენი კომპანიის ბეჭედი კონვერტის დალუქვის ადგილზე.
- სატენდერო წინადადება უნდა მოგვაწოდოთ შემდეგ მისამართზე: ისანი, ნავთლუღის ქ.39/41
ტენდერის ჩაბარების პირობები:
- ტენდერის ვადა განისაზღვრება 2021 წლის 22 მარტიდან 2021 წლის 29 მარტის ჩათვლით;
- დაინტერესებულ კომპანიებს შეუძლიათ ელექტრონულად გამოაგზავნოთ შემოთავაზება ელ.ფოსტაზე: tenders@orinabiji.ge, ან გამოაგზავნონ დალუქული კონვერტით მისამართზე: ისანი, ნავთლუღის ქ. 39/41
ტენდერის საკითხებთან დაკავშირებით, გთხოვთ წერილობით მიმართოთ:
შესყიდვების სპეციალისტი: მარიამ გიქოშვილი
ელ. ფოსტა: mariam.gikoshvili@orinabiji.ge
ტენდერის კატეგორია:
- 50300000 პერსონალური კომპიუტერების, საოფისე აპარატურის, სატელეკომუნიკაციო და აუდიოვიზუალური მოწყობილობების შეკეთება, ტექნიკური მომსახურება და მათთან დაკავშირებული მომსახურებები
- 30100000 საოფისე მანქანა-დანადგარები, აღჭურვილობა და საკანცელარიო ნივთები, კომპიუტერების, პრინტერებისა და ავეჯის გარდა
- 30200000 კომპიუტერული მოწყობილობები და აქსესუარები