ჩაბარების ვადა:
21 მაისი 2021, 18:00
სტატუსი:
დასრულებულიT9500 - ტენდერი პლასტიკური ბარათების და ბარათების ჩასადების შესყიდვაზე
ტენდერის აღწერილობა:
შპს „ორი ნაბიჯი“ აცხადებს ტენდერს პლასტიკური ბარათების და ბარათების ჩასადების შესყიდვაზე.
საქონლის დასახელება/აღწერა | რაოდენობა | ერთეულის ფასი დღგ-ეს ჩათვლით | მიწოდების ვადები | ჯამური ფასი (დღგ-ს ჩათვლით) |
პლასტიკური ბარათი | 50 000 100 00 |
|||
პლასტიკური ბარათის ჩასადები | 50 000 100 000 |
ტენდერის პირობები/მოთხოვნები:
- ბარათის მასალა – პლასტიკური;
- ბარათის ზომა – სტანდარტული;
- ფერი- მწვანე (იხ. მიმაგრებულ ფაილი #1);
- ბარათის ზედაპირი - პრიალა;
- დამატებითი დეტალი - ბარკოდი 12 ნიშნა(მოგაწვდით ექსელის ფაილს თითოეული ბარათისთვის);
- რაოდენობა – 50,000 ცალი; 100,00 ცალი(გთხოვთ ფასები მოგვაწოდეთ ორივე რაოდენობაზე)
- ბარათის ჩასადების მასალა - ცარცის ქაღალდი;
- ქაღალდის გრამაჟი - 250;
- პლასტიკური ბარათის მიმაგრება სილიკონის წვეთით;
- წითელი პერფორაციის ხაზი მონიშნულია შუაში. (იხ. მიმაგრებული ფაილი);
ტენდერი შედგება ორი ეტაპისგან:
- პირველი ეტაპი - ფასების მოწოდება;
- მეორე ეტაპი - ნიმუშების მოწოდება(ნიმუშის მოწოდება უნდა მოხდეს უსასყიდლოდ);
- ბარათის და ბარათის ჩასადების დეტალური ვიზუალი იხილეთ მიმაგრებულ ფაილში
დამატებითი ინფორმაცია:
- წარმოდგენილი ფასები უნდა შეიცავდეს ყველა სახის გადასახადს (საქ. კანონმდებლობით განსაზღვრულ ყველა გადასახადს)
- შემოთავაზება უნდა მოიცავდეს შეკვეთის მომენტიდან საქონლის მიწოდების ვადას;
- შემოთავაზებაში მიუთითეთ გადახდის პირობა;
- გთხოვთ, ფასი მიუთითოთ ლარებში
- ტენდერის ვადა განისაზღვრება 2021 წლის 11 მაისიდან 2021 წლის 21 მაისის ჩათვლით;
აუცილებელი მოთხოვნა:
- საჯარო რეესტრიდან განახლებული სამეწარმეო ამონაწერი;
- კომპანიის მოღვაწეობის შესახებ ინფორმაცია (საქმიანობის მოკლე აღწერილობა (გამოცდილება, კლიენტების სია), დაარსების თარიღი, რეკომენდაციები, ა.შ.);
ტენდერის ჩაბარების პირობები:
- ტენდერის ვადა განისაზღვრება 2021 წლის 11 მაისიდან 2021 წლის 21 მაისის ჩათვლით;
- დაინტერესებულ კომპანიებს შეუძლიათ ელექტრონულად გამოაგზავნოთ შემოთავაზება ელ.ფოსტაზე: tenders@orinabiji.ge, ან გამოაგზავნონ დალუქული კონვერტით მისამართზე: ისანი, ნავთლუღის ქ. 39/41
გთხოვთ დალუქულ კონვერტზე მიუთითოთ:
- თქვენი კომპანიის დასახელება;
- საკონტაქტო ინფორმაცია: პასუხისმგებელი პირი, ტელეფონი, მობილური და ელ.ფოსტა;
- ტენდერის დასახელება;
- მიმღები განყოფილების დასახელება : შესყიდვების დეპარტამენტი;
- გთხოვთ, მოაწერეთ ხელი და დასვით თქვენი კომპანიის ბეჭედი კონვერტის დალუქვის ადგილზე.
- სატენდერო წინადადება უნდა მოგვაწოდოთ შემდეგ მისამართზე: ისანი, ნავთლუღის ქ.39/41
ტენდერის საკითხებთან დაკავშირებით, გთხოვთ წერილობით მიმართოთ:
მარიამ გიქოშვილი
შესყიდვების სპეციალისტი
ელ. ფოსტა: mariam.gikoshvili@orinabiji.ge
ტენდერის კატეგორია:
- 79800000 ბეჭდვა და მასთან დაკავშირებული მომსახურებები
- 22300000 ღია ბარათები, მისალოცი ბარათები და სხვა ნაბეჭდი მასალა
- 22400000 მარკები, ჩეკების წიგნაკები, ბანკნოტები, აქციები, სარეკლამო მასალა, კატალოგები და სახელმძღვანელოები
- 30100000 საოფისე მანქანა-დანადგარები, აღჭურვილობა და საკანცელარიო ნივთები, კომპიუტერების, პრინტერებისა და ავეჯის გარდა