25 ივნისი 2021, 15:00
სტატუსი:
გაფორმებული
                                                        
                        E
                        ელ. ტენდერი
                    
                    
                                                    T9965 - ტენდერი ერთჯერადი პლასტმასის ლუქების შესყიდვაზე
            
        
        - გამომცხადებელი: შპს მეტრო სერვის +
 - შესყიდვის ტიპი: ელ. ტენდერი
 - შეთავაზების ვალუტა: GEL
 - ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე
 - მონაწილეობის დაწყება: 18 ივნისი 2021 დრო 15:00
 - წინადადების მიღება მთავრდება: 25 ივნისი 2021 დრო 15:00
 
ტენდერის აღწერილობა:
შპს „მეტრო სერვის +“ აცხადებს ელექტრონულ ტენდერს პლასტმასის ერთჯერადი ლუქების შესყიდვა.
შესყიდვის ობიექტი:
| პროდუქტი | რაოდენობა | 
| პლასტმასის ერთჯერადი ლუქი | 15000 | 
მახასიათებლებს:
- მასალა: პოლიპროპილენი;
 - ჩამკეტი ელემენტი: მეტალის ჩანართი (უჟანგავი ფოლადი);
 - საერთო სიგრძე: 305 მმ;
 - სამუშაო სიგრძე: 220 მმ;
 - მოქნილი ელემენტის დიამეტრი: 2,3 მმ;
 - გამოყენების ტემპერატურა: ‐20‐დან ‐ +60 გრადუსამდე.
 - დაყენება: სპეც.ხელსაწყოების გარეშე, ხელით;
 - მოხსნა: მაკრატელის, მკვნეტარას გამოყენებით;
 - რიგის ნომერი: ქარხნული 8 ‐ნიშნა ნუმერაცია;
 - თეთრი ველი დამატებითი ინფორმაციისთვის;
 - მოწოდება უნდა განხორციელდეს 1 ეტაპად 2021 წლის 31 ივლისამდე. გადაწყვეტილების მიღებამდე საჭიროა პროდუქტის სატესტოდ მოწოდება
 
სატენდერო პირობები:
ტენდერში მონაწილეობის მისაღებად პრეტენდენტმა საჭიროა სისტემაში ატვირთოს უფლებამოსილი პირის მიერ ხელმოწერილი და ბეჭდით დადასტურებული შემდეგი დოკუმენტაცია (PDF ფორმატის ფაილები): 
- დანართი N1‐ კომპანიის რეკვიზიტები;
 - დანართი N2‐ ფასების ცხრილი 
- ფასები დაფიქსირებული უნდა იყოს ლარში, დღგ‐ს და კანონმდებლობით გათვალისწინებული გადასახადების ჩათვლით;
- ღირებულებაში გათვალისწინებული უნდა იყოს პროდუქციის ადგილზე მოწოდება; - დანართი N3‐ განხორციელებული პროექტების და შესრულებული სამუშაოების ჩამონათვალი;
 
ტენდერში გამარჯვების კრიტერიუმია‐ღირებულება და ხარისხი;
განფასებაში შეცდომის არსებობის შემთხვევაში უპირატესობა მიენიჭება ერთეულის ფასს;
სატენდერო შემოთავაზებაში და ელექტრონულად დაფიქსირებულ ფასთა ცდომილების (სხვაობის) შემთხვევაში უპირატესობა მიენიჭება ელექტრონულად დაფიქსირებულ ფასს;
გამარჯვებულად მიიჩნევა და ხელშეკრულება დაიდება იმ მონაწილესთან, რომელიც წარმოადგენს უკეთეს ფასს და დააკმაყოფილებს სატენდერო ტექნიკურ მოთხოვნებს;
ავანსის მოთხოვნის შემთხვევაში დამკვეთი უფლებამოსილია მოითხოვოს საბანკო გარანტია ავანსად გასაცემი თანხის ოდენობით, ასევე შემოსავლების სამსახურიდან გაცემული შედარების აქტი, რომელშიც არ უნდა ისახებოდეს დავალიანება.
მომწოდებლის მხრიდან შესაძლებელია მოხდეს დასაბუთებული პრეტენზიის წარდგენა 3 დღის ვადაში. ვადის ათვლა ხორციელდება მომწოდებლისთვის იმ ინფორმაციის მიწოდების დღიდან, რომელსაც შეეხება პრეტენზია.
დამკვეთის მიერ შესაძლებელია შეწყდეს ტენდერი, შესაბამისი მიზეზების არსებობის შემთხვევაში, რაზეც აუცილებლად ინფორმირებული იქნება ყველა მონაწილე; ასევე დამკვეთი იტოვებს უფლებას ტენდერი სცნოს ანულირებულად თუ ტენდერში მონაწილეობას მიიღებს მხოლოდ ერთი კომპანია;
სხვა დანარჩენი პირობები, შემდგომში გამყიდველსა და მყიდველს შორის გათვალისწინებულ იქნება ნასყიდობის შესახებ ხელშეკრულებაში.
ინფორმაცია ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეთათვის:
- დაინტერესებულმა პირებმა წინადადება უნდა წარმოადგინონ შესყიდვების ელექტრონული სისტემის www.tenders.ge საშუალებით;
 - სატენდერო წინადადების წარმოდგენის ბოლო ვადა: 2021 წლის 25 ივნისი, 15:00 სთ;
 - ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე;
 - შეთავაზების ვალუტა: ლარი;
 - ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეობის მიღების დეტალური ინსტრუქცია გთხოვთ იხილოთ თანდართულ ფაილში;
 
ტენდერის მსვლელობის დროს ტექნიკურ და ტენდერის პროცესთან დაკავშირებით კითხვებზე დაუკავშირდით: 
ლელა ტყეშელაშვილი: ltkeshelashvili@msplus.ge
ტენდერის კატეგორია:
- 30100000 საოფისე მანქანა-დანადგარები, აღჭურვილობა და საკანცელარიო ნივთები, კომპიუტერების, პრინტერებისა და ავეჯის გარდა