ჩაბარების ვადა:

26 აპრილი 2024, 18:00

სტატუსი:

შეფასება

E
ელ. ტენდერი
T21914 - ტენდერი ქუთაისში ჭავჭავაძის N141-ში ს/კ 03 04 22 043 მდებარე საქართველოს ბანკის ოფისის ელექტრო-საინსტალაციო სამუშაოების შესყიდვაზე

გთხოვთ გაითვალისწინოთ რომ სატენდერო დოკუმენტაციაში განხორციელდა ცვლილება. განახლებულია დანართი 1.

ტენდერის აღწერილობა:

სს საქართველოს ბანკი აცხადებს ქუთაისში ჭავჭავაძის N141-ში ს/კ 03 04 22 043 მდებარე საქართველოს ბანკის ოფისის ელექტრო-საინსტალაციო სამუშაოების შესყიდვაზე.

ელექტრო-სამონტაჟო სამუშაოები უნდა შესრულდეს დანართ N1-ში წარმოდგენილი პროექტის შესაბამისად

გამარჯვებულმა კომპანიამ სამუშაოების წარმოება უნდა უზრუნველყოს მშებელ კომპანიასთან წინასწარ შეთანხმებული გეგმა-გრაფიკის შესაბამისად.

შესრულების ვადა: კონტრაქტის ხელმოწერიდან არაუმეტეს 4 თვე

მოთხოვნა პრეტენდენტის გამოცდილების შესახებ:

  • პრეტენდენტს უნდა გააჩნდეს ანალოგიური სამუშაოების შესრულების არანაკლებ 3 წლიანი გამოცდილება,
  • ერთი ხელშეკრულების ფარგლებში არანაკლებ 200 000 ლარის ანალოგიური სამუშოების შესრულების გამოცდილება, რაზეც უნდა წარმოადგინოს აღნიშნულ სამუშაოზე გაფორმებული ხელშეკრულებების და ამ სამუშაოების დასრულებისდამადასტურებელი დოკუმენტების ასლები (სამუშაოების შესრულების აქტი, ან/და შესრულებული სამუშაოებისმიღება-ჩაბარების აქტი, ან/და დამკვეთის მიერ გაცემული შესრულებული სამუშაოების დამადასტურებელი ცნობა). იმშემთხვევაში, თუ ანალოგიური გამოცდილება რეგისტრირებულია სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს ერთიანელექტრონულ სისტემაში, შესაძლოა მითითებულ იქნას  სისტემის მიერ მინიჭებული NAT/SPA/CMR ნომერი.

პრეტენდენტის წარმოსადგენი დოკუმენტაცია

  • არანაკლებ 2 (ორი) დადებითი სარეკომენდაციო წერილი
  • კომპანიის მოღვაწეობის შესახებ ინფორმაცია (გამოცდილება, კლიენტების სია)

პრეტენდენტებმა - “ფასების ცხრილშიუნდა მიუთითონ გამოსაყენებელი მასალების სასაქონლო ნიშანი და/ანმარკა/მოდელი (არსებობის შემთხვევაში) და, ასევე მწარმოებელი კომპანია და წარმოშობის ქვეყანა.

ბანკის მხრიდან შესაძლოა მოთხოვნილ იქნეს საავანსო საბანკო გარანტია და ხელშეკრულების შესრულების უზრუნველყოფის გარანტია ღირებულიბის 3% დან 8%-მდე.

შესრულებული  სამუშაოს გარანტია:

აგარანტიო ვადა შესრულებულ სამუშაოზე და გამოყენებულ მასალებზე მოქმედებს მიღება-ჩაბარების აქტისგაფორმებიდან 2 წელი

სამუშაოების დასრულების შემდეგ საგარანტიო ვადის განმავლობაში რაიმე წუნის (ნაკლოვანებები, დეფექტი) აღმოჩენისშემთხვევაში, თუ დადგინდება რომ აღნიშნული წუნი (ნაკლოვანებები, დეფექტი) გამოწვეულია უხარისხო ან/დაარაჯეროვანი შესრულებით, მიმწდოდებელი ვალდებულია აღმოფხვრას უხარისხოდ შესრულებული სამუშაოები საკუთარიხარჯებით.

ანაზღაურების პირობები:

ანაზღაურება განხორციელდება ფაქტიურად შესრულებული სამუშოების შესაბამისად შესმსრულებლის მიერ წარმოდგენილი ფორმა-2 ების საფუძველზე.

ტენდერის შეფასების კრიტერიუმები:

  • 90% კომერციული ნაწილი/მთლიანი სატენდერო ფასი
  • 10% კომპანიის ანალოგიური გამოცდილება

ინფორმაცია ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეთათვის:

  • შემოთავაზება უნდა აიტვირთოს ელექტრონული შესყიდვების ვებ-გვერდზე: tenders.ge
  • ნებისმიერი შეკითხვა ტენდერის მიმდინარეობის პროცესში უნდა იყოს წერილობითი და გამოყენებულ უნდა იქნასwww.tenders.ge-ს პორტალის ონლაინ კითხვა-პასუხის რეჟიმი
  • სატენდერო წინადადების წარმოდგენის ბოლო ვადა: 2024 წლის 26 აპრილი, 18:00 საათი;
  • შეთავაზების ვალუტა: ლარი
  • ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე
  • ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეობის მიღების დეტალური ინსტრუქცია გთხოვთ იხილოთ თანდართულ ფაილში;

საკონტაქტო პირი:
ბექა მუმლაძე
მობ: 551 462003

ტენდერის კატეგორია:

  • 31200000 ელექტროენერგიის გამანაწილებელი და საკონტროლო აპარატურა
  • 45300000 სამშენებლო-სამონტაჟო სამუშაოები

დამატებითი ინფორმაცია

  • მონაწილეობის დაწყება:
    19 აპრილი 2024 დრო 08:00
  • შეთავაზების ვალუტა: GEL
  • ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე
  • პრეკვალიფიკაცია: არა