ჩაბარების ვადა:

20 აგვისტო 2024, 17:00

სტატუსი:

შეფასება

E
ელ. ტენდერი
T23486 - ტენდერი ჰიგიენური საშუალებებისა და სამეურნეო საქონლის შესყიდვაზე

ტენდერის აღწერილობა:

კომპანია „ალტა“ აცხადებს ტენდერს ჰიგიენური საშუალებებისა და სამეურნეო საქონლის შესყიდვის თაობაზე:

1. შერჩევის პროცესის მიმდინარეობა:

  • პრეტენდენტებმა სატენდერო წინადადება უნდა წარმოადგინონ არაუგვიანეს 2024 წლის 20 აგვისტოს 17:00 საათისა.
  • შემსყიდველი განიხილავს შემოსულ სატენდერო წინადადებებს და მოახდენს პრეტენდენტ/ებ/ის, წარმოდგენილი წინადადებების შეფასებასა და გამარჯვებული კომპანიის (შემდგომში „კონტრაქტორი“) გამოვლენას, წინასწარ განსაზღვრული შერჩევის კრიტერიუმების მიხედვით.
  • საჭიროების შემთხვევაში, შერჩეულ პრეტენდენტ/ებ/თან ჩატარდება დამატებითი მოლაპარაკებები.
  • საბოლოო ეტაპზე გამარჯვებულთან გაფორმდება ხელშეკრულება.

ტენდერი განხორციელდება შემდეგ ვადებში: 

  • ტენდერის გამოცხადება:  12 აგვისტო, 2024 წ
  • ხელშეკრულების გაფორმება: 15 სექტემბერი 2024 წ

შემსყიდველი იტოვებს უფლებას, ტენდერის მიმდინარეობის ნებისმიერ ეტაპზე შეაჩეროს, შეწყვიტოს ან/და გამოაცხადოს ახალი ტენდერი პრეტენდენტ/ებ/თან წინასწარი შეთანხმების გარეშე, საკუთარი შეხედულებისამებრ.

ტენდერის შეჩერების / შეწყვეტის შესახებ ინფორმაციის მიღება შესაძლებელი იქნება იმავე საკომუნიკაციო არხით, რითიც განხორციელდება ტენდერის გამოცხადება.

შემსყიდველი იტოვებს უფლებას, გამარჯვებული პრეტენდენტის გამოვლენამდე გააფართოვოს ან შეცვალოს მოთხოვნები გასაწევ მომსახურებასთან / შესყიდვასთან დაკავშირებით, რის შესახებაც ინფორმაცია განთავსდება იმავე საკომომუნიკაციო არხით, რითიც განხორციელდება ტენდერის გამოცხადება.  

1. ტენდერის შესასყიდი მომსახურების აღწერილობა / სპეციფიკაციები:

შესყიდვის ობიექტები: 

  • შპს „ალტა“ ,
  • შპს „ალტა რითეილი“,
  • შპს „სერვის პლაზა“ 

ლოტ 1 : ჰიგიენური საშუალებები

ლოტ 2 : სამეურნეო საქონელი

ჰიგიენური საშუალებებისა და სამეურნეო საქონლის ჩამონათვალი განსაზღვრულია დანართ #1 -სა და დანართ #2-ში. (ფასების ცხრილი უნდა მოიცავდეს ყველა ხარჯს და კანონმდებლობით გათვალისწინებულ გადასახადებს).

პროდუქციის მიწოდება ხორციელდება ყოველთვიურად. 

2. პროდუქციის მიწოდების ადგილი:

  • შპს „ალტას“ და მისი შვილობილი კომპანიების: შპს „ალტა რითეილის“ და შპს „სერვის პლაზას“ მისამართებზე.
  • მისამართები იხილეთ დანართ #3-ში.

3. სატენდერო მოთხოვნები:

  • პროდუქციის შეკვეთა მოხდება თვეში ერთხელ, საჭიროების შემთხვევაში შესაძლოა გახდეს დამატებითი შეკვეთის გაკეთება.
  • გამარჯვებული კომპანია შეკვეთას მიიღებს, მეილის საშუალებით. საიტის არსებობის შემთხვევაში შეკვეთის განთავსება მოხდება ონლაინ.
  • შეკვეთის განთავსების შემდეგ, გამარჯვებულმა კომპანიამ, შეკვეთის მიწოდება უნდა განახორციელოს, არაუგვიანეს 3 სამუშაო დღის ვადაში.
  • გამარჯვებულმა კომპანიამ უნდა განახორციელოს საქონლის მიწოდება საქართველოს მასშტაბით, სატენდერო დოკუმენტაციაზე თანდართულ ფაილში(იხ. დანართი #3) მითითებულ მისამართებზე.
  • საჭიროების შემთხვევაში შესაძლოა მოვითხოვოთ პროდუქტის ნიმუშის მოწოდება. 

4. დამატებითი ინფორმაცია:

  • შემსყიდველი კომპანია უფლებას იტოვებს ლოტების მიხედვით გამოავლინოს გამარჯვებული კომპანია/ები.
  • გამარჯვებულ კომპანიასთან გაფორმდება ხელშეკრულება 1 (ერთი) წლის ვადით.
  • პროდუქციის ფასები ხელშეკრულების პერიოდში დაფიქსირებული უნდა იყოს ეროვნულ ვალუტაში, ლარში.
  • ანგარისსწორება იწარმოება ლარში. პროდუქციის მიღებიდან მიმდინარე თვეს დამატებული 15 დღის ვადაში 

5. შერჩევის კრიტერიუმები და მოთხოვნები პრეტენდენტების მიმართ:

  • პრეტენდენტმა უნდა წარმოადგინოს კონტრაქტორი კომპნიების სია.
  • კომპანიის შესახებ მოკლე ინფორმაცია.

სატენდერო წინადადების განხილვა მოხდება მხოლოდ სრულყოფილად წარმოდგენილი დოკუმენტაციის შემთხვევაში

სატენდერო წინადადებები შეფასდება შემდეგი კრიტერიუმების მიხედვით:

  • შესასყიდი საქონლის ფასი
  • გადახდის პირობა
  • შემოთავაზებული საქონლის ხარისხი
  • კომპანიის გამოცდილება / სანდოობა / სტაბილურობა
  • საკვალიფიკაციო მონაცემების სრულყოფილება

6. სატენდერო წინადადება:

 სატენდერო წინადადება უნდა მოიცავდეს შემდეგ დოკუმენტაციას/ინფორმაციას:

  • პრეტენდენტი იურიდიული პირის განახლებული ამონაწერი სამეწარმეო რეესტრიდან;
  • ცნობა შემოსავლების სამსახურიდან ბიუჯეტის წინაშე დავალიანების არარსებობის შესახებ;
  • ცნობა, რომ არ მიმდინარეობს პრეტენდენტის მიმართ რეორგანიზაცია-ლიკვიდაცია და/ან გადახდისუუნარობის საქმის წარმოება;კომპანიის კორპორატიული კლიენტების ჩამონათვალი 
  •  

პრეტენდენტის მიერ მომზადებული ყველა დოკუმენტი უნდა იყოს ხელმოწერილი პრეტენდენტის უფლებამოსილი პირის მიერ და დამოწმებული ბეჭდით (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).

დოკუმენტაციის მომზადების თარიღი წინ არ უნდა უსწრებდეს სატენდერო დოკუმენტების წარდგენის თარიღს 5 კალენდარულ დღეზე მეტი ვადით.

შენიშვნა: წინადადების წარდგენის მომენტისთვის პრეტენდენტი არ უნდა იყოს გაკოტრების პროცესში, ლიკვიდაციის პროცესშიდა საქმიანობის დროებით შეჩერების მდგომარეობაში.

ინფორმაცია ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეთათვის:

  • შემოთავაზება უნდა აიტვირთოს ელექტრონული შესყიდვების ვებ-გვერდზეwww.tenders.ge
  • ნებისმიერი შეკითხვა ტენდერის მიმდინარეობის პროცესში უნდა იყოს წერილობითი დაგამოყენებულ უნდ აიქნას www.tenders.ge- პორტალის ონლაინ კითხვა-პასუხის რეჟიმი;
  • სატენდერო წინადადების წარმოდგენის ბოლო ვადა2024 წლის 20 აგვისტო, 17:00 საათი;
  • შეთავაზების ვალუტა: ლარი
  • ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე;
  • ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეობის მიღების დეტალური ინსტრუქცია გთხოვთ იხილოთ თანდართულ ფაილში.

შერჩევის პროცესის მსვლელობისას პრეტენდენტებს უფლება აქვთ მოითხოვონ მათთვის საჭირო ინფორმაცია. დამატებითი ინფორმაციის მოთხოვნის ან კითხვების არსებობის შემთხვევაში საკონტაქტო ინფორმაცია:

შესყიდვების სპციალისტი
საკონტაქტო პირი: თათული კოსტავა
ელ. ფოსტაt.kostava@alta.ge
ტელ: +995 568 01 06 46

შესყიდვების დეპარტამენტის უფროსი
საკონტაქტო პირი: თამარ იმერლიშვილი
ელ. ფოსტაt.imerlishvili@alta.ge
ტელ: +995 571 77 22 11 

ტენდერის კატეგორია:

  • 39800000 საწმენდი და საპრიალებელი პროდუქცია
  • 33700000 პირადი ჰიგიენის საშუალებები

დარჩენილია

-

დღე

:

-

სთ

:

-

წთ

:

-

წმ

დამატებითი ინფორმაცია

  • მონაწილეობის დაწყება:
    13 აგვისტო 2024 დრო 08:00
  • შეთავაზების ვალუტა: GEL
  • ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე
  • პრეკვალიფიკაცია: არა