ჩაბარების ვადა:

18 ოქტომბერი 2024, 18:00

სტატუსი:

მიმდინარე

T24003 - ტენდერი მონაცემთა რეზერვირებისთვის, სერვერული აპარატურისა და პროგრამული უზრუნველყოფის შესყიდვაზე

ტენდერის აღწერილობა:

სს „ბანკი ქართუ“ აცხადებს ღია ტენდერს 2 ლოტად, მონაცემთა რეზერვირებისთვის, სერვერული აპარატურისშეძენა მონტაჟისა და პროგრამული უზრუნველყოფის შესყიდვის მიზნით.

ლოტი 1 - მონაცემთა რეზერვირებისთვის, სერვერული აპარატურის შეძენა, მონტაჟი
ლოტი 2 - პროგრამული უზრუნველყოფის შესყიდვა 

ინფორმაცია პრეტენდენტებისათვის:

ტენდერში მონაწილეობის მსურველებმა, საკვალიფიკაციო მონაცემების დამადასტურებელი დოკუმენტაცია, სხვა მოთხოვნილი ინფორმაცია და სატენდერო შემოთავაზებები დედნების სახით ქართულ ენაზე უნდა წარმოადგინონ შემდეგ მისამართზე: ქ. თბილისი ი. ჭავჭავაძის გამზ. #39ა.

შემოთავაზების წარმოდგენის ბოლო ვადა:  2024 წლის 18 ოქტომბრის 18:00 საათი.

სატენდერო წინადადება წარმოდგენილი უნდა იყოს დალუქულ კონვერტში, რომელზეც მითითებული უნდა იყოს შემდეგი ინფორმაცია: პრეტენდენტის დასახელება, საკონტაქტოინფორმაცია, სსქართუ ბანკი“ (ტენდერის დასახელება - მონაცემთა რეზერვირებისთვის, სერვერული აპარატურის და პროგრამული უზრუნველყოფის შესყიდვის მიზნით)

სატენდერო დოკუმენტაციასთან დაკავშირებული განმარტებების მიღება, ასევე, დოკუმენტების ხელზე გატანა (სურვილის შემთხვევაში) პრეტენდენტს შეუძლია (მისამართიდან: .თბილისი, ი. ჭავჭავაძის გამზ. #39ა) სატენდერო წინადადების შემოთავაზებისთვის განსაზღვრული ვადის გასვლამდე.

საკონტაქტო პირი ტექნიკურ და სხვა საორგანიზაციო საკითხებზე:

საორგანიზაციო საკითხებზე:
მარიამ ლეჟავა, მობილური ნომერი: (+995) 591218000, ქალაქის ნომერი:  (032) 200 80 80 (600);
ელ ფოსტა: procurement@cartubank.ge

ტექნიკურ საკითხებზე:

ლერი სამადაშვილი
მობილური ნომერი: (+995) 598504469, ქალაქის ნომერი:
 (032) 200 80 80 (259); 
ელ ფოსტა: procurement@cartubank.ge

საკვალიფიკაციო და სავალდებულო დოკუმენტაცია:

ტენდერში მონაწილეობის მისაღებად აუცილებელია ორგანიზაციამ წარმოადგინოს შემდეგისავალდებულო დოკუმენტაცია/ინფორმაცია:

  • საბანკო რეკვიზიტები;
  • ამონაწერი მეწარმეთა და არასამეწარმეო (არაკომერციული) იურიდიულ პირთა რეესტრიდან;
  • კომპანიის მოღვაწეობის შესახებ ინფორმაცია, საქმიანობის მოკლე აღწერილობა (გამოცდილება, კლიენტების სია);
  • პრეტენდენტის წინააღმდეგ არ უნდა მიმდინარეობდეს გადახდისუუნარობის საქმის წარმოება და პრეტენდენტი არ უნდა იყოს ლიკვიდაციის/რეორგანიზაციის პროცესში.
  • ტენდერის განმავლობაში პრეტენდენტს აქვს ვალდებულება მოთხოვნისამებრ წარმოადგინოს ნებისმიერი იურიდიული თუ ფინანსური დოკუმენტი.
  • სატენდერო წინადადება წარმოდგენილი უნდა იყოს საქართველოს ეროვნულ ვალუტაში - ლარში და მოიცავდეს კანონმდებლობით გათვალისწინებულ გადასახადებს.
  • შემოთავაზებული საქონელი და მომსახურება სრულად უნდა აკმაყოფილებდეს დანართ N1და დანართი #2-ში მოცემულ მინიმალურ პარამეტრებს/სპეციფიკაციებს.

ძირითადი მოთხოვნები:

ლოტი 1 - მონაცემთა რეზერვირებისთვის, სერვერული აპარატურის შეძენა, მონტაჟი (დანართი #1)

  • სარეზერვო ასლების სანახი მოწყობილობა - რაოდენობა 2 ცალი
  • პრეტენდენტმა უნდა წარმოადგინოს მწარმოებლის ავტორიზაციის წერილი (MAF), რომელიც დაადასტურებს შემოთავაზებული საქონლის გაყიდვის ავტორიზაციას, სადაც მითითებული იქნება პრეტენდენტის  დასახელება.
  • მოწოდებულ საქონელზე უნდა ვრცელდებოდეს მწარმოებლის არანაკლებ 3 წლიანი გარანტია და საგარანტიო ვადის ათვლა უნდა დაიწყოს საქონლის მოწოდების დღიდან (საქონლის მოწოდების შემდგომ აღნიშნული ინფორმაციის გადამოწმება შესაძლებელი უნდა იყოს მწარმოებლის ოფიციალურ საიტზე)

ლოტი 2 - პროგრამული უზრუნველყოფის შესყიდვა  (დანართი #2)

  • სარეზერვო ასლების მართვის (Backup Solution) პროგრამული უზრუნველყოფა - რაოდენობა: 200 ვირტუალური მანქანა.
  • პრეტენდენტმა უნდა წარმოადგინოს მწარმოებლის პარტნიორობის დამადასტურებელი დოკუმენტი და მწარმოებლის ავტორიზაციის ფორმა შემოთავაზებული შესყიდვის ობიექტზე (MAF);
  • პროდუქტის ტექნიკური მხარდაჭერის ხანგრძლივობა უნდა იყოს 12 თვე მიწოდების დღიდან.
  • ხარჯები, რომლებიც სატენდერო წინადადების ფასში არ იქნება გათვალისწინებული, არ  დაექვემდებარება ანაზღაურებას;
  • ბანკის მიერ ანაზღაურება განხორციელდება ფაქტიურად მოწოდებული საქონლის/მომსახურების შესახებ შედგენილი მიღება-ჩაბარების აქტის, სასაქონლო ზედნადების და საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურის წარმოდგენიდან 5 (ხუთი) სამუშაო დღის განმავლობაში;
  • ტენდერში გამარჯვებული კომპანიის მხრიდან საავანსო თანხის მოთხოვნის შემთხვევაში - ბანკის მოთხოვნის საფუძველზე, კომპანია ვალდებულია მოთხოვნილ თანხაზე წარმოადგინოს ბანკისთვის მისაღები საბანკო ან/და სადაზღვევო გარანტია.
  • საქონლისა და მომსახურების მიწოდება - უნდა განხორცილედეს, ბანკის სათაო ოფისში, ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ ვადებში, მისამართზე ქ. თბილისი, ი. ჭავჭავაძის გამზ. #39ა.

შენიშვნა: ბანკს უფლება აქვს სატენდერო დოკუმენტაციაში, განცხადებაში შეიტანოს ცვლილება, აღნიშნული ინფორმაცია/ცვლილება გამოქვეყნდება პრეტენდენტის მიერ სატენდერო წინადადებების წარდგენის ვადის ამოწურვამდე არანაკლებ 48 საათით ადრე, სს „ბანკი ქართუს“ ოფიციალურ ვებ-გვერდზე და ტენდერების იმავე ონლაინ პორტალზე სადაც გამოქვეყნდა ტენდერის შესახებ ინფორმაცია.

სრული სატენდერო დოკუმენტაცია იხილეთ შემდეგ ბმულზე:

 https://www.cartubank.ge/index.php?m=464

ტენდერის კატეგორია:

  • 72200000 პროგრამული უზრუნველყოფის შემუშავება და საკონსულტაციო მომსახურებები
  • 48800000 საინფორმაციო სისტემები და სერვერები
  • 48900000 სხვადასხვა სახის პროგრამული პაკეტები და კომპიუტერული სისტემები