28 იანვარი 2025, 18:00
სტატუსი:
მიმდინარე
E
ელ. ტენდერი
T24996 - ტენდერი საკანცელარიო საქონელის მომწოდებლის შერჩევაზე
ტენდერის აღწერილობა:
სს „ტერაბანკი“ აცხადებს ტენდერს - საკანცელარიო საქონელის მომწოდებლის შერჩევაზე.
ტენდერის ფარგლებში შეირჩევა საუკეთესო ფასის წარმომდგენი ერთი კომპანია, რომელთანაც გაფორმდება ხელშეკრულება საკანცელარიო საქონლის შესყიდვა/მიწოდებაზე 1 (ერთი) წლის ვადით.
შეკვეთის და მოწოდების ძირითადი პირობები:
საკანცელარიო ნივთების შესყიდვა თბილისის მასშტაბით მოხდება თვეში ერთხელ, ხოლო ორ თვეში ერთხელ რეგიონებში. თბილისის მასშტაბით მოწოდება უნდა განხორციელდეს შეკვეთიდან არაუგვიანეს 3 სამუშაო დღის მანძილზე, ხოლო რეგიონებში შეკვეთიდან არაუგვიანეს 5 სამუშაო დღისა.
ელ. ტენდერი:
ტენდერი ჩატარდება 3 ბიჯიანი ვაჭრობის ტიპის გამოყენებით Tenders.ge-ს ს ელექტრონული შესყიდვების პორტალზე. ტენდერში მონაწილეობისათვის დამატებით იხილეთ დანართი „ელ. ტენდერში მონაწილეობის ინსტრუქცია“.
Tenders.ge-ს ელექტრონული შესყიდვების პორტალზე, ვაჭრობის დასრულების შემდგომ გამოვლინდება ყველაზე დაბალი ფასის წარმომდგენი პრეტენდენტი.
იმ შემთხვევაში, თუ 3 ბიჯიანი ვაჭრობის შემდგომ, ყველაზე დაბალი ფასის წინადადების მქონე პრეტენდენტის მიერ სისტემაში დაფიქსირებული საბოლოო ფასი 20%-ით ან მეტით დაბალია პრეტენდენტის თავდაპირველ შემოთავაზებაზე, ბანკი იტოვებს უფლებას მოითხოვოს ფასწარმოქმნის ადეკვატურობის დადასტურება.
ფასწარმოქმნის ადეკვატურობა, შესაძლებელია დასაბუთდეს ექსპერტიზის დასკვნით, ან/და შესაბამის სფეროში საქართველოს კანონმდებლობით განსაზღვრული უფლებამოსილების/აკრედიტაციის მქონე პირის მიერ გაცემული საექსპერტო ან/და აუდიტორული, ან/და საშემფასებლო დასკვნით (პრეტენდენტის მიერ, დასკვნასთან ერთად, ასევე,წარმოდგენილი უნდა იქნას დასკვნის გამცემი პირის შესაბამისი უფლებამოსილების/აკრედიტაციის დამადასტურებელი დოკუმენტი), რომელიც ადასტურებს პრეტენდენტის მიერ დაფიქსირებულ ფასად ნაკისრი ვალდებულებების შესრულების შესაძლებლობას, როგორც მის მიერ დაფიქსირებულ წინადადების ფასთან (ხარჯთაღრიცხვის ჯამურ ღირებულებასთან), ასევე ხარჯთაღრიცხვის ერთეულებთან მიმართებაში.
საკანცელარიო საქონლის ნიმუშების წარმოდგენა:
პრეტენდენტმა, ბანკის მოთხოვნის შესაბამისად საკანცელარიო საქონელის სხვადასხვა ნიმუშები უნდა წარმოადგინოს ტერაბნკში, შემდეგ მისამართზე: თბილისი, ვირსალაძის N 5. საკონტაქტო პირი ბატონი ლაშა ჭანტურიძე. ტელ: 595 110 174
ფასწარმოქმნის ადეკვატურობის ექსპერტიზის დასკვნის წარმოდგენა
ბანკი ელ. ფოსტის საშუალებით პრეტენდენტს უგზავნის შეტყობინებას ექსპერტიზის დასკვნის წარმოდგენის შესახებ. პრეტენდნტმა ფასწარმოქმნის ადეკვატურობის დასკვნის დედანი უნდა წარმოადგინოს შემდეგ მისამართზე: თბილისი, ვირსალაძის №5. საკონტაქტო პირი: ამირან ანანიაშვილი. მობილური: 595 908680. ამავდროულად, ექსპერტიზის დასკვნის ელ. ვერსია უნდა გადაიგზავნოს შემდეგ ელ. ფოსტაზე: amiran.ananiashvili@terabank.ge
მასალის ნიმუშის ან/და ექსპერტიზის დასკვნის წარმოდგენის ვადა:
შესყიდვის ობიექტის ნიმუშის ან/და ექსპერტიზის დასკვნის წარმოდგენის ვადა განისაზღვრება ბანკის მიერ შეტყობინების გაგზავნიდან 3 სამუშაო დღის განმავლობაში.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და სატენდრო დოკუმენტაცია:
ტენდერში მონაწილე კომპანიები უნდა აკმაყოფილებდნენ შემდეგ საკვალიფიკაციო მოთხოვნებს:
- ანალოგიური საქმიანობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება.
სატენდერო განაცხადი უნდა შეიცავდეს შემდეგ დოკუმენტაციას:
- შევსებულ ფასების ცხრილს (საკანცელარიო საქონლის ჩამონათვალი, რაოდენობები და წლიური საპროგნოზო რაოდენობები - დანართი N1). ფასები უნდა მოიცავდეს დღგ-ს და ტრანსპორტირებას (ფილიალებში და სერვის ცენტრებში ადგილზე მიტანას);
- მიმდინარე კორპორატიული კლიენტების ჩამონათვალი;
- მინიმუმ სამი სარეკომენდაციო წერილი (ბოლო 6 თვის გაცემული);
- ამონაწერს სამეწარმეო რეესტრიდან;
- ცნობას საგადასახადო დავალიანების არქონის შესახებ;
- საბანკო ამონაწერს ან ცნობას საბანკო ანგარიშებზე ბრუნვის შესახებ ბოლო (6 თვის);
- შეთანხმება კონფიდენციალურობაზე, შევსებული (იხ. თანდართული ფაილი).
აუცილებელი პირობა :
- მომსახურე კომპანიასთან ანგარიშწორება განხორციელდება მხოლოდ სს „ტერაბანკ“-ში გახსნილი საბანკო ანგარიშის საშუალებით.
სატენდერო წინადადების წარმოდგენის ბოლო ვადაა 2025 წლის 28 იანვარი (15:00 სთ-მდე).
ტენდერის მსვლელობის დროს პრეტენდენტ კომპანიებს უფლება აქვთ მოითხოვონ მათთვის საჭირო ინფორმაცია, რაც აუცილებელია სრულყოფილი სატენდერო შემოთავაზების მოსამზადებლად. პრეტენდენტი პასუხისმგებელია ინფორმაციის კონფიდენციალურობაზე, როგორც ტენდერის მსვლელობის დროს ასევე მისი დასრულების შემდეგ.
დანართები:
- შესავსები ფასების ცხრილი (საკანცელარიო საქონლის ჩამონათვალი, რაოდენობები და წლიური საპროგნოზო რაოდენობები - დანართი N1);
- ფილიალების მისამართები (დანართი N2);
- შეთანხმება კონფიდენციალურობაზე (იხ. თანდართული ფაილი).
შენიშვნა:
ბანკი იტოვებს უფლებას არ განიხილოს შემოსული წინადადება, რომელშიც არასრულად იქნება წარმოდგენილი მოთხოვნილი დოკუმენტაცია.
ინფორმაცია ელექტრონულ აუქციონში მონაწილეთათვის:
- შემოთავაზება უნდა აიტვირთოს ელექტრონული შესყიდვების ვებ-გვერდზე: www.tenders.ge;
- ნებისმიერი შეკითხვა ტენდერის მიმდინარეობის პროცესში უნდა იყოს წერილობითი დაგამოყენებულ უნდა იქნას www.tenders.ge-ს პორტალის ონლაინ კითხვა-პასუხის რეჟიმი;
- სატენდერო წინადადების წარმოდგენის ბოლო ვადა: 2025 წლის 28 იანვარი, 18:00 საათი;
- შეთავაზების ვალუტა: ლარი;
- ვაჭრობის ტიპი: 3 ბიჯიანი ვაჭრობა
- გთხოვთ სისტემაში დააფიქსიროთ შეთავაზების ჯამური ღირებულება;
- ვაჭრობა გაიმართება ჯამურ ღირებულებაზე;
- ფასის კლების ბიჯი: 1000 ლარი;
- ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეობის მიღების დეტალური ინსტრუქცია გთხოვთ იხილოთთანდართულ ფაილში.
ტენდერთან დაკავშირებულ ფორმალურ საკითხებთან დაკავშირებით დაუკავშირდით ამირან ანანიაშვილს, ელ.ფოსტის შემდეგ მისამართზე: amiran.ananiashvili@terabank.ge ტელეფონზე 255 00 00/(შიდა 2009). მობ: 595 908680.
ტენდერის კატეგორია:
- 22800000 ქაღალდის ან მუყაოს სარეგისტრაციო ჟურნალები/წიგნები, საბუღალტრო წიგნები, ფორმები და სხვა ნაბეჭდი საკანცელარიო ნივთები
- 30100000 საოფისე მანქანა-დანადგარები, აღჭურვილობა და საკანცელარიო ნივთები, კომპიუტერების, პრინტერებისა და ავეჯის გარდა