ჩაბარების ვადა:

5 მარტი 2025, 17:00

სტატუსი:

შეფასება

E
ელ. ტენდერი
T25491 - ტენდერი შშმ პირებისთვის გარე გამოყენების ლიფტის შესყიდვა/მონტაჟზე

გთხოვთ გაითვალისწინოთ რომ სატენდერო დოკუმენტაციაში განხორციელდა ცვლილება: ტენდერს დაემატა ფოტოები.

ტენდერის აღწერილობა:

სს „ლიბერთი ბანკი“ აცხადებს ტენდერს: ფილიალში (ახალქალაქი, თამარ მეფის გამზ. 62) გარე გამოყენების შშმ პირების ლიფტის შესყიდვა/მონტაჟი ფასების ცხრილის (დანართი #1), ასევე ფოტო 1, ფოტო 2, ფოტო 3, ფოტო 4, ფოტო 5, ფოტო 6, ფოტო 7 და გეგმარების დოკუმენტის შესაბამისად;

  • შემოთავაზებული მოდელი განკუთვნილი უნდა იყოს ფილიალის გეოგრაფიული მდებარეობიდან გამომდინარე რთული კლიმატური პირობების გათვლისწინებით;
  • ლიფტი მოწყობილი უნდა იყოს ტექნიკური რეგლამენტის - „მისაწვდომობის ეროვნული სტანდარტების, ქვეთავი 407 - ლიფტები და 410 - ბაქან-ლიფტები” სრული დაცვით მათ შორის: გამოძახების ღილაკების მოთხოვნები - დაცული უნდა იყოს გამოსაძახებელი ღილაკების სიმაღლის, მათი ზომის, მართვის ღილაკებისა და საავარიო ღილაკების მდებარეობის სტანდარტები; კაბინისა და ლიფტის კარის მოთხოვნები - დაცული უნდა იყოს ლიფტის კაბინისა და კარის ღიობის ზომები, უსაფრთხოების ნორმები, იატაკის ზედაპირები უნდა იყოს მდგრადი, მყარი და არასრიალა; ლიფტი უნდა იყოს დახურული ტიპის, შესაბამისად შეზღუდული უნდა იყოს მასში ნალექების შეღწევა;
  • ლიფტები მოწყობილი უნდა იყოს საქართველოს მთავრობის, 2011 წლის 20 ივლისს დამტკიცებული №289-ე დადგენილების - ლიფტის უსაფრთხოების შესახებ ტექნიკური რეგლამენტი - სრული დაცვით
  • ლიფტის კაბინაში უზრუნველყოფილი უნდა იქნას მისადაგების შესაძლებლობა, რათა შშმ პირმა ადვილად და დამოუკიდებლად შეძლოს ლიფტის ექსპლუატაცია. ლიფტი სრულად უნდა იყოს ადაპტირებული შშმ პირთა მოთხოვნებზე;
  • ლიფტი უზრუნველყოფილ უნდა იქნას განათებით, მათ შორის საავარიო განათებით;
  • ლიფტში მოწყობილი უნდა იყოს ვენტილაცია ბუნებრივი, ხელოვნური ან კომბინირებული ვარიანტით;
  • ლიფტი უზრუნველყოფილი უნდა იყოს ავარიული მართვის შესაძლებლობით;
  • ლიფტის სამონტაჟო სამუშაოების დასრულების შემდგომ შემსრულებელმა უნდა ჩაატაროს ლიფტის კაბინის, ამძრავი მოწყობილობების, საკიდების და სხვა მექანიზმების მდგრადობისა და გამართულობის, ასევე სამართავი და საავარიო ღილაკების, ხმოვანი შეტყობინებების შემოწმება/ტესტი. შემოწმების შემდგომ უნდა დაიწეროს შესაბამისი აქტი შემოწმების ჩატარების, შემოწმებული მექანიზმებისა და გამართულობის შესახებ, რომელიც გადაეცემა დამკვეთს.
  • დეტალების დასაზუსტებლად პრეტენდენტი ვალდებულია ბანკის წარმომადგენლებთან ერთად წინასწარ დაათვალიეროს და დეტალურად შეისწავლოს შესასრულებელი სამუშაო; 

2. პრეტენდენტის მიერ სავალდებული წარმოსადგენი დოკუმენტ(ებ)ი:

  • სამეწარმეო ამონაწერი;
  • კომპანიის მოკლე მიმოხილვა;
  • სატენდერო წინადადება ფასების ცხრილის მიხედვით (დანართი #1);
  • ინფორმაცია მოწოდების ვადებსა და პირობებზე;
  • ინფორმაცია საგარანტიო ვადებსა და პირობებზე;

3. პრეტენდენტის მიერ გამარჯვების შემდეგ, ხელშეკრულების გაფორმებამდე სავალდებული წარმოსადგენი დოკუმენტ(ებ)ი:

  • კლიენტების სია, რეკომენდაციები
  • განიხილება კომპანიები, რომლებიც მინიმუმ 2(ორი) წელიწადია დაფუძნებული;
  • კომპანიის სერტიფიკატები (ასეთის არსებობის შემთხვევაში);
  • ინფორმაცია წარსულში ანალოგიური გამოცდილების შესახებ;
  • ცნობა საგადასახადოდან დავალიანების არ არსებობის შესახებ;
  • რეკვიზიტები;
  • პირის (პროექტის მენეჯერის) მონაცემები;

4. შესყიდვის ობიექტის მიწოდების ვადა, ადგილი და მიწოდების პირობა:

საქონლის მოწოდება უნდა განხორციელდეს შემდეგ მისამართზე: ახალქალაქი, თამარ მეფის გამზ. 62; 

შენიშვნა: საქონლის მიწოდება უნდა მოხდეს სამუშაო საათებში;

5. პრეტენდენტის წინადადების ფასი და ანგარიშსწორების პირობები:

  • ხარჯები, რომლებიც სატენდერო წინადადების ფასში არ იქნება გათვალისწინებული, არდაექვემდებარება ანაზღაურებას;
  • ბანკის მიერ ანაზღაურება განხორციელდება გამყიდველის მიერ ფაქტიურად მოწოდებული საქონლის შესახებ გაფორმებული მიღება-ჩაბარების აქტის, სასაქონლო ზედნადებისა და საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურის წარმოდგენიდან 10 (ათი) სამუშაო დღის განმავლობაში;
  • ტენდერში გამარჯვებული კომპანიის მხრიდან საავანსო თანხის მოთხოვნის შემთხვევაში, ბანკის მოთხოვნის საფუძველზე, კომპანია ვალდებულია მოთხოვნილ თანხაზე წარმოადგინოს ბანკისთვის მისაღები საბანკო ან/და სადაზღვევო გარანტია;

6. ზოგადი პირობები:

  • პრეტენდენტის მიერ მოწოდებული ყველა დოკუმენტი ან/და ინფორმაცია ხელმოწერილი და ბეჭედდასმული (ბეჭდის არსებობის შემთხვევაში) უნდა იყოს უფლებამოსილი პირის მიერ (საჭიროების შემთხვევაში წარმოდგენილი უნდა იქნას მინდობილობა);
  • სატენდერო დოკუმენტაციით მოთხოვნილი ყველა დოკუმენტ(ებ)ი წარმოდგენილ უნდა იქნეს ქართულ ენაზე; დოკუმენტების და ინფორმაციის უცხოურ ენაზე წარდგენის შემთხვევაში მათ უნდა დაერთოს ნოტარიულად დამოწმებული ქართული თარგმანი;
  • გამარჯვებულ პრეტენდენტთან ხელშეკრულება გაფორმდება, ხელშეკრულების დრაფტის (დანართი #2) მიხედვით. ხელშეკრულების ხელმოწერაზე უარის თქმა ავტომატურად გამოიწვევს პრეტენდენტის დისკვალიფიკაციას და შავ სიაში მოხვედრას;

სატენდერო დოკუმენტაციასთან დაკავშირებული განმარტებების მიღება პრეტენდენტს შეუძლია: შესყიდვების მენეჯერი შორენა თავაძე, ელ-ფოსტა: Shorena.tavadze@lb.ge; მობ: 595 90 12 00.

ინფორმაცია ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეთათვის:

  • შემოთავაზება უნდა აიტვირთოს ელექტრონული შესყიდვების ვებ-გვერდზე: www.tenders.ge
  • ნებისმიერი შეკითხვა ტენდერის მიმდინარეობის პროცესში უნდა იყოს წერილობითი და გამოყენებულ უნდა იქნას www.tenders.ge-ს პორტალის ონლაინ კითხვა-პასუხის რეჟიმი
  • სატენდერო წინადადების წარმოდგენის ბოლო ვადა: 2025 წლის 5 მარტი, 17:00 საათი;
  • შეთავაზების ვალუტა: N/A
  • ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე
  • ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეობის მიღების დეტალური ინსტრუქცია გთხოვთ იხილოთ თანდართულ ფაილში

სატენდერო დოკუმენტაციასთან დაკავშირებული განმარტებების მიღება პრეტენდენტს შეუძლია:

შესყიდვების მენეჯერი
შორენა თავაძე
ტელ: 595 901 200
ელ
-ფოსტა: Shorena.tavadze@lb.ge

ტენდერის კატეგორია:

  • 42400000 ამწე და გადასაზიდი მოწყობილობები და მათი ნაწილები

დარჩენილია

-

დღე

:

-

სთ

:

-

წთ

:

-

წმ

დამატებითი ინფორმაცია

  • მონაწილეობის დაწყება:
    26 თებერვალი 2025 დრო 08:00
  • ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე
  • პრეკვალიფიკაცია: არა