29 იანვარი 2015, 18:00
სტატუსი:
დასრულებულიT318 - კომპიუტერული ტექნიკის შეძენა - სერვერი
გერმანიის ფედერაციული რესპუბლიკის მთავრობის დავალებით შპს. გერმანიის საერთაშორისო თანამშრომლობის საზოგადოება (GIZ) საქმიანობას ეწევა გერმანია-საქართველოს განვითარების თანამშრომლობის სფეროში.
პროექტის ნომერი: 12.2144.9-004.00
პროექტის სახელწოდება: კომუნალური განვითარების პროექტი სამხრეთ კავკასიაში
დაგეგმილი გვაქვს შევისყიდოთ შემდეგი საქმიანობა/მომსახურება დანართი 1 - ის შესაბამისად.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ა.წ. 01.05- დან გერმანიის საერთაშორისო თანამშრომლობის საზოგადოების წარმომადგენლობა საქართველოში შემოსავლების სამსახურის ცნობა #652 ის საფუძველზე, სარგებლობს დღგ-ს გან გათავისუფლებით ჩათვლის უფლებით და შესაბამისად წარმოდგენილ შემოთავაზებაში უნდა იქნას მითითებული, რომ ის არ შეიცავს დღგ-ს თანხას.
ინტერესის შემთხვევაში გთხოვთ 29.01.2015-ის 18:00 საათამდე წარმოგვიდგინოთ თქვენი შემოთავაზება ამობეჭდილი სახით, ერთ კონვერტში საფასო შემოთავაზებით
გთხოვთ, შემოთავაზებები მოგვაწოდოთ ქართულ და უცხოურ (გერმანული ან ინგლისური) ენებზე.
დაგვიანებული შემოთავაზებები არ განიხილება.
გთხოვთ კონვერტზე მიუთითოთ შემდეგი:
- კომპანიის სახელწოდება
- საკონტაქტო პირის სახელი, გვარი
- საკონტაქტო ინფორმაცია (ტელეფონი, საკონტაქტო პირი)
- ტენდერის დასახელება - კომპიუტერული ტექნიკის შეძენა/ სერვერი
- წარწერა “კონფიდენციალურია”
- გთხოვთ მოაწეროთ ხელი დალუქვის ადგილზე
გთხოვთ შემოთავაზება დაიტანოთ თქვენი ორგანიზაციის ლოგოიან თავფურცელზე, დასვათ ბეჭედი და ხელმოწერა.
აგრეთვე მიუთითოთ შემდეგი მისამართი:
GIZ-ის რეგიონალურ ბიუროს სამხრეთ კავკასიაში
ბატონ გიორგი ქურდაძეს
რუსთაველის გამზ. 42 / გრიბოედოვის ქ. 31ა
0108 თბილისი
მიუთითეთ ჩვენი ნიშანი 12.2144.9-004.00
და აგრეთვე ნომერი 91087013
პროცედურული თუ ტექნიკური შეკითხვების შემთხვევაში მიმართეთ – შემოთავაზებების ჩაბარებამდე არაუგვიანეს 2 დღისა:
ქალბატონ ანა ჩხეიძეს
ტელ. ნომერი 995 32 2 201805
anna.chkheidze@giz.de
შეგახსენებთ, რომ წესების დარღვევის შემთხვევაში თქვენი შემოთავაზება არ იქნება განხილული.
შემოთავაზებების შეფასება სავარაუდოდ დამთავრდება 30.01.2015-სთვის.
შემოთავაზებაში გთხოვთ მიუთითოთ მოწოდების უმოკლესი ვადები.