ჩაბარების ვადა:

24 დეკემბერი 2018, 18:00

სტატუსი:

დასრულებული

E
ელ. ტენდერი
T4669 - ტენდერი სასურსათო პროდუქტის და მომსახურების შესყიდვაზე

ელექტრონული ტენდერის აღწერილობა:

ს.ს. "კრედო ბანკი" აცხადებს ტენდერს სასურსათო პროდუქტისა და მომსახურების შესყიდვის შესახებ და იწვევს დაინტერესებულ პირებს/კომპანიებს ღია კონკურენტუნარიან ტენდერში მონაწილეობის მისაღებად.

წინამდებარე ტენდერის შესყიდვის ობიექტია:

  • სასურსათო პროდუქტი, კერძოდ: ყავა, ჩაი, შაქარი, ნაღების ფხვნილი, რძე, ყავის მარცვალი, ყავის ფილტრი;
  • კრედო ბანკის მიერ წლის განმავლობაში შესყიდული პროდუქციის რაოდენობები მოცემულია დანართი №1 -ში (ხარჯთაღრიცხვა);
  • გამარჯვებული კომპანია იღებს ვალდებულებას თვეში ერთხელ მიაწოდოს მოთხოვნილი რაოდენობის/სახეობის პროდუქტი საქართველოს მასშტაბით კრედო ბანკის ყველა ოფისს;
    - ოფისების მისამართები იხილეთ დანართ №2-ში;

აუცილებელი მოთხოვნები:

  • ფასების მოწოდება ხდება დანართი №1 ხარჯთაღრიცხვის მიხედვით (ხელმოწერილი და ბეჭდით დამოწმებული უფლებამოსილი პირის მიერ);
    - აუცილებელია ატვირთოთ ხარჯთაღრიცხვის დანართი, ასევე excel-ის ფაილითაც;
  • წინადადებაში მითითებული ფასი გამოსახული უნდა იყოს ლარში, საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებული ყველა შესაძლო გადასახადის ჩათვლით (მათ შორის დღგ);
  • მოწოდებულ ერთეულის ფასში უნდა შედიოდეს ყველა ხარჯი, როგორიცაა:
    - პროდუქციის ღირებულება;
    - ტრანსპორტირების ხარჯი;
    - მომსახურება
  • მიწოდების ვადებში უნდა მიეთითოს სამუშაო დღეების რაოდენობა;
  • კრედო ბანკის სერვისცენტრების სამუშაო გრაფიკი არის ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 09:30/18:00 სთ, შაბათი დღე 10:00/12:30 საათი;
  • სათავო ოფისი ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 09:00/18:00 სთ
  • მომწოდებელი იღებს ვალდებულებას მისაწოდებელი საქონლის შეფუთვებს ქარხნულად მითითებული ქონდეს:
    - ბრენდის დასახელება
    - მწარმოებელი ქვეყანა
    - პარამეტრები (ზომა, წონა, სახეობა)
  • პროდუქცია აუცილებლად უნდა იყოს სერთიფიცირებული (ISO 9001; ISO 14000);
  • უპირატესობა მიენიჭება ეკონომიურ შეფუთვებს

შენიშვნა:

  • შემსყიდველი იტოვებს უფლებას ტენდერში მონაწილე კომპანი(ებ)ს მოსთხოვოს პროდუქციის ნიმუშების წარმოდგენა, იმ შემთხვევაში თუ ისინი მოხვდებიან შერჩეულ კომპანიებს შორის მოკლე სიაში (Short List);
  • მომწოდებელს აქვს შესაძლებლობა რომ შემოთავაზებაში წარმოადგინოს სხვადსხვა ბრენდის, ხარისხის და სპეციფიკაციის პროდუქცია დანართი №1_ის მიხედვით;

ანგარიშსწორების პირობები:

კრედო ბანკი გამარჯვებულ კომპანიასთან 2 თვიანი სატესტო ვადით მოახდენს სასურსათო პროდუქტის შესყიდვას, რის შემდეგაც გააფორმებს ხელშეკრულებას 1 წლის ვადით;

ანგარიშსწორება განხორციელდება უნაღდო ანგარიშსწორების ფორმით, ხელმოწერილი ზედნადებების და ჯამური ინვოისის მოწოდებიდან 5 სამუშაო დღის განმავლობაში.

გამარჯვებულის გამოვლენა:

ტენდერში მონაწილეობით დაინტერესებულმა პირებმა წინადადებები უნდა წარადგინონ შესყიდვების ელექტრონული სისტემის tenders.ge –ს საშუალებით. ტენდერი ჩატარდება ეგრეთ წოდებული ერთი კონვერტის პრინციპით.

სატენდერო კომიტეტი განიხილავს tenders.ge -ს საშუალებით წარმოდგენილ ყველა სატენდერო წინადადებას და გამარჯვებულად გამოავლენს კომპანიას, ქვემოთ ჩამოთვლილი კრიტერიუმების გათვალისწინებით:

  • ფასი
  • მომსახურების ხარისხი
  • მოწოდების ვადები
  • გამოცდილება (სასურველია მომწოდებელს ჰქონდეს მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება ანალოგიურ საქმიანობაში)

მიუხედავად შედეგებისა, ტენდერში მონაწილე ყველა კომპანია ინფორმირებული იქნება ტენდერის შედეგების შესახებ.

ელექტრონული ტენდერის ჩაბარების პირობები: 

მიმწოდებელმა საჭიროა სისტემაში ატვირთოს შემდეგი დოკუმენტაცია:

  • რეკვიზიტები და საკონტაქტო ინფორმაცია კომპანიის ტიტულიან ფურცელზე, ქვემოთ ჩამოთვლილი ინფორმაციების გათვალისწინებით:
    - კომპანიის დასახელება/საიდენტიფიკაციო კოდი
    - იურიდიული მისამართი
    - კომპანიის ხელმძღვალეობაზე უფლებამოსილი პირის სახელი/გვარი
    - კომპანიასთან საკონტაქტო პირის სახელი/გვარი
    - ტელეფონ(ებ)ი
    - E-Mail/ Web-გვერდი
    - კომპანიის მოღვაწეობის შესახებ მოკლე ინფორმაცია (საქმიანობის მოკლე აღწერა, გამოცდილება)
  • პარტნიორი კომპანიების ჩამონათვალი და მსგავსი მომსახურების შესახებ რეკომენდაციები (რეკომენდატორი პირების ჩამონათვალი საკონტაქტო ინფორმაციის და კომპანიის დასახელების მითითებით ); მინიმუმ 2 რეკომენდატორი პირი;
  • სრულყოფილად შევსებული და ხელმოწერილი -დანართი №1;
  • ხელმოწერილი დამატებითი დანართები:
    - დანართი №3 - შესაბამისობა გარემოსდაცვით და სოციალურ საკითხებთან
    - დანართი №4 - აფიდავიტი სატენდერო წინადადების დამოუკიდებლად განსაზღვრის თაობაზე

შესაძლებელია განხორციელდეს პრეტენდენტებისაგან სხვა დამატებითი ინფორმაციის მოთხოვნა და/ან წარდგენილი ინფორმაციის დაზუსტება.

  • სატენდერო წინადადების მიღების ბოლო ვადაა: 2018 წლის 24 დეკემბერი 18:00 საათი.
  • ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეობის მიღების დეტალური ინსტრუქცია გთხოვთ იხილოთ თანდართულ ფაილში;

ტენდერის შინაარსობრივ თუ ტექნიკურ მხარესთან დაკავშირებით კითხვების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოიყენოთ www.tenders.ge -ზე განთავსებული შეკითხვების მოდული, რომელიც ხელმისაწვდომია ყველა დაინტერესებული პირისთვის და წარმოადგენს ღია ინფორმაციას.

ტენდერის კატეგორია:

  • 15500000 რძის პროდუქტები
  • 15600000 დაფქული მარცვლეული პროდუქტები, სახამებელი და სახამებლის პროდუქტები
  • 15800000 სხვადასხვა საკვები პროდუქტი
  • 30100000 საოფისე მანქანა-დანადგარები, აღჭურვილობა და საკანცელარიო ნივთები, კომპიუტერების, პრინტერებისა და ავეჯის გარდა

დარჩენილია

-

დღე

:

-

სთ

:

-

წთ

:

-

წმ

დამატებითი ინფორმაცია

  • მონაწილეობის დაწყება:
    20 დეკემბერი 2018 დრო 08:00
  • ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე
  • პრეკვალიფიკაცია: არა